E
Epätoivoinen
Vieras
Tilanne on siis se että meidän perhe on syönyt MONTA kuuria sekä pyrviniä että vermoxia, mutta kutina senkun jatkuu. Viimeisen kuukauden aikana meillä on lakanatkin vaihtuneet joka päivä, käsiä pestään ahkerasti jne. Nyt kun olen tätä kutinaa seurannut niin olen huomannut että poika 3v. valittaa kutinaa usein suihkun tai peppupesun jälkeen. Itse olen huomannut saman. Peppu näyttää kuitenkin olevan ihan ok, ei siis ihottumaa tai muutakaan näkyvää ole iholla. Olen kuitenkin rasvaillut, viimeksi lääkäri määräsi voidetta jota käytetään ihan peräpukamienkin hoidossa, ja sillä ollaan nyt rasvailtu. En vaan nyt oikein tiedä mihin lääkäriin mun kannattaisi seuraavaksi suunnata, ihotautilääkärille?? Allergiakin on siinä mielessä pois suljettu kun poika ei ole ainoa kenellä kutinoita on. Tää tilanne alkaa olemaan jo niin raskas ja epätoivoinen kun kutinat ei vaan lopu! Matoja en ole nyt nähnyt, mutta toisaalta en ole pojalla niitä ikinä onnistunut elävänä näkemään, itselläni kyllä.
Mä en enää tiedä mitä tehdä kun lääkäritkään ei osaa sanoa mitään. Olen käynyt nyt kahdella eri lääkärillä. Lääkekuuria en uskalla enää uusia koska ollaan niin monta kertaa syöty niitä lääkkeitä, viikon-kahden välein.
Osaisko kukaan auttaa mua??
Osaisko kukaan auttaa mua??