taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
aloitin laihdutuksen ja taas tulin kipeeksi, no se sitten toi +400g juuri kun olin saanut 600g pois. Tälleen tää mun paino nousee. Alotan, pääsen alkuun, tulen kipeeksi, sitten tulee pudotetut takasin ja vähän päälle.

Eli olen lihonut 5 kg kolmen kuukauden aikana, olen aloittanut ainakin 6 kertaa laihduttamisen...
Mielessä pyörii jo, että jätän kokonaan syömisen ja juon vain vettä ja vitamiinipillereita vaikka kuinka kipeäksi tulisin. Tähän asti kuitenkin yrittänyt terveellisillä tavoilla vaikka kuinka monta kertaa ja liikuntaakin harrastanut 5 kertaa viikossa, kuumeessa vaan vähän vaikeeta tota liikuntaa pitää yllä. :'( :'(

ei kannata nälkä kuuria pitää seei auta tulee vaan kahta kauheempi nälkä ja kaikki tulee tuplana takasin.'

painon vartijat on ihan hyvä apu jos pari päivääkin laskee pisteitä niin tietää paljonko suurin piirtein saa syödä niin ja tuossa sokeri ketjussa oli kans hyvä päivä suositus.

herkuissa ne kalorit piilee.

minäkin muka tiedän mutta itsekuria ei mulla ole pätkän vertaa :ashamed:

Syökää paljon ja vähän väliä kuitu pitosta,, täysjyvä- ja ruisleipää. omppuu, ym hedelmiä ja vihanneksia !! napostelkaa niitä , ja ei oo nälkä . Sillon ei tule tungettua suuhun herkkujakaan :D

Yhteistyössä