TAAS!!

se perkeleen ex perui.. 20min ennenkuin piti tulla lapsia hakemaan. vittu et ottaa otsaan |O jätkä on kesälomalla, valehtelee mulle olevansa töissä ja koko ajan on joko auto muka rikki tai kuumeessa (kuten tänään)..

Helistin
Kuulostaa tosi kurjalta!!! Ei tee kyllä lapsille hyvää, jos aina joutuvat pettymään isäänsä:( Miten joku ihminen voi käyttäytyä noin ja aiheuttaa pahaa mieltä lapsilleen?!

Jos ex aina pettää lupauksensa, niin voisin kyllä kuvitella, että lasten kannalta parempi vaihtoehto olisi katkaista välit kokonaan isään... Tuollaisella jatkuvalla pettymisellä on enemmän negatiivisia vaikutuksia lapsiin kuin sillä jos joutuisivat elämään kokonaan ilman isää.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
se perkeleen ex perui.. 20min ennenkuin piti tulla lapsia hakemaan. vittu et ottaa otsaan |O jätkä on kesälomalla, valehtelee mulle olevansa töissä ja koko ajan on joko auto muka rikki tai kuumeessa (kuten tänään)..
jep..meillä myös näin.. kuukaus on lomaa ja muka on töissä ja paskat! :kieh: ja nyt ei sit enää kuulu mitään äijästä.. moneen kuukauteen..

tätä on nyt jatkunut taas parin kuukauden ajan et jatkuvasti peruu.. huomenna soitan väliaikatietoja lastenvalvojalle koska tällainen ei hamaan tulevaisuuteen voi jatkua näin. mä en voi joustaa enää enempää.. en vaadi sopimuksen mukaisia tapaamisia, perun omat tapaamiseni ja vaihdan niitä kun ex vaihtelee ja peruu tapaamisia. mä olisin oikeasti kaivannut vapaa iltaa, oon tosi väsy ja henkisesti alkaa väsyttää tää jatkuva peruminen. :| ja mitäänhän sille ei voi.. etävanhemmalla ei ole velvollisuutta tavata lapsiaan, oikeus on, silloin kun sattuu huvittamaan :(

Yhteistyössä