T
Totuuden siemen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;26216412:Heh, samaan olen kiinnittänyt huomiota. Huvittavaa, että omasta typeryydestä pidetään vielä kovaa meteliä.
=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;26216412:Heh, samaan olen kiinnittänyt huomiota. Huvittavaa, että omasta typeryydestä pidetään vielä kovaa meteliä.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26216485:Mieluummin otan veronpalautuksia muutaman satasen kuin mätkyjä muutaman satasen. Mitä typerää siinä on?
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26216485:Mieluummin otan veronpalautuksia muutaman satasen kuin mätkyjä muutaman satasen. Mitä typerää siinä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26216529:Olet antanut liki korotonta (0,5%) lainaa valtiolle. Tuolla korolla kannattaa mieluummin lainata itse valtiolta (eli maksaa sopivasti niitä nk. "mätkyjä").
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26216529:Olet antanut liki korotonta (0,5%) lainaa valtiolle. Tuolla korolla kannattaa mieluummin lainata itse valtiolta (eli maksaa sopivasti niitä nk. "mätkyjä").
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26216762:Niinpä, eli siis miksi en ottaisi mieluummin tuota veronpalutusta. Sitten kun mätkyt tulee maksettavaksi, en todellakaan ole saanut säästettyä moista summaa (kotihoidontuella elän ja rahaa ei jää säästöön), ja joutuisin varmaan ottamaan pikavipin jotta saisin mätkyt maksettua
Ja tuohon että voisi laskea veroprosentin niin että ei tule mätkyjä eikä palautuksia. Entä jos tulot vaihtelee pitkin vuotta, käy aika hankalaksi? Ei se parikymmentä euroa kuussa nyt mitään niin huimaa korkoa kuitenkaan tee että jaksaisin alkaa säätämään..