Taas yksi kotiäiti kehui kun sai sen 70€ lahjakortin.

• Viestiketjun aloittaja inhotus
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heh";27700710]Aivan sama..joku 70 € on niin pieni raha, että ei sais mun suupieliä hymyyn.[/QUOTE]

Meille tuo 70€ on (tällä hetkellä) hyvinkin iso raha ja ollaan tosi iloisia, että tuo lahjakortti saatiin. Saadaanpahan ainakin kinkku + muut jouluruuat ostettua =)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
yksikotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja jdkfsä;27700954:
Taitaa tämä mummeli olla yksi elätti kans tai sitten tytär elää yhteiskunnan tuilla kun noin puollustelee..Mutta muuten peesaan ap:ta. Tuet pois luusereilta ja pistetään ne TÖIHIN!! On väärin että toiset saa elää ilmaiseksi ja toiset joutuu tekeen töitä ja maksaan omilla verorahoilla vätysten elämiset!
Minä teen maailman tärkeintä työtä; hoidan lasta kotona.

Eikä tulisi mieleenkään sysätä pientä lasta hoitoon.

Mun mielestä ap:n kaltaiset luuserit jotka eivät ajattele kuin omaa napaa niin voisi viedä saunan taakse.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27701415]sain 70e tilille punaiseltaristiltä..pistin 20e alkoon ja meen 50e baariin...kiitos teille rakkaat katsojat.[/QUOTE]

Ole hyvä, kiva, että valtio saa verotuloja :)

.....
Minusta on hienoa että autetaan vähäosaisia mutta onko siinä mitä järkeä että sama perhe saa vuodesta toiseen useita lahjakortteja joulun alla joiden arvo on useita satoja euroja.
Varmasti paikkakunnalta löytyy useampiakin perheitä joilla on rahat tiukilla ja jotka olisivat iloisia vähästäkin rahallisesta avusta.

.........
Mekin se saatiin, varmaan luusereita sitten ollaan. 21 vuotiaita, 2,5vuotias ja 4kk.. Mulle kuussa 440e vanhempainpäivärahaa ja mieheltäkin loppui työt, joten ollu 2 kuukautta työttömyyspäivärahalla, 600e kuussa. Vuokra 610e, asumistuki nyt 380e + lapsilisät noin 200e. Tosin saatiin se ihan kotiovelle, kun äijä ollut aikoinaan jälkihuollossa. Viettänyt 20vuotta elämästään perhe-ja lastenkodeissa narkkariäitinsä takia.

Kyllä se meitä vähän hymyilytti. :)

Yhteistyössä