Taas tuli poika...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
...sukuun :headwall:...Ei, siis - olen asiasta oikeesti onnesta pyöreenä, hieno asia ja uusi tulokas on suloinen :heart: ja jatkuupahan sukumme :)...

...mutta miksi mua sitten rupes sillai kuiteskin nyppimään, että meillä on tuolla tuhisemassa tyttö...:headwall: :ashamed:...ei, ettenkö suuresti häntä rakastaisi :heart: mutta kun sattuu tässä rakkaassa geeniperimässämme sitten oleman se harvinaislaatuinen ihme sitten dinosaurusaikojen...jotenkin oisin niin toivonut tyttöä kaveriksi...

Niin, olen kyllä varma, että tyttömme otetaan hyvinkin kaveriksi tähän poikavoittoiseen sukuumme, missä pidämme tiiviisti yhteyttä, mutta kuitenkin hiukan kirpas tuo poikavauva-uutinen.. Mikä lie aivoitukseni sitten onkaan, joku kiero kateellinen aivosolu murmattaa :ashamed: :(...ja juu, odottaessani kolmatta toivoin alussa tulokkaan olevan poika - selvennettäköön - ja hiukan mulla kyllä meni alussa aikaa totuutella olemaan tytön äiti mutta nyt en voisi kuvitellakaan, toisaalta, perhettämme ilman tyttöä :heart:...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, olen kyllä varma, että tyttömme otetaan hyvinkin kaveriksi tähän poikavoittoiseen sukuumme, missä pidämme tiiviisti yhteyttä, mutta kuitenkin hiukan kirpas tuo poikavauva-uutinen.. Mikä lie aivoitukseni sitten onkaan, joku kiero kateellinen aivosolu murmattaa :ashamed: :(...ja juu, odottaessani kolmatta toivoin alussa tulokkaan olevan poika - selvennettäköön - ja hiukan mulla kyllä meni alussa aikaa totuutella olemaan tytön äiti mutta nyt en voisi kuvitellakaan, toisaalta, perhettämme ilman tyttöä :heart:...

Siis sun kolmas lapsi on tämä tyttö ja kaksi edellistä poikia?

Meidän sisarusparvella lapsia 10, joista 9 poikaa ja 1 tyttö. Siellä menee tyttö poikien seassa kuin vettävaan. :) Ei ole ollut ongelmia. Enemminkin tuo tyttö saa enemmän huomiota kuin on niin speciaali.

Juu, meillä on kaksi poikaa ja sitten tämä tyttömme, joka oikeesti on tässä suvussamme ainakin tällä hetkellä nyt se "harvinaisuus" ja suuren ihmettelyn ja hämmästelyn ja osittaisen hämmennyksenkin aihe :)...ihanan hurmaava sellainen kylläkin :)...mutta ihmettelen siis mun omaa fiilistelyä asiaan...että miksi ihmeessä mulle tuli ylipäätänsä tuommoinen ajatus mieleen, kun kuulin lähisuvumme uuden tulokkaan sukupuolen...Tyttöähän tässä ollaan sukuumme odotettu jo iät ja ajat, lähinnä on siunailtu tuota poikalauman määrää...ehkä jotenkin olisin toivonut toista tyttöä tasoittamaan tuota kummastelua ja ihmettelyä, mitä neitimme saa nyt aikaiseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vastaanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei, vaan sillä on ollut onni saada 3 tytärtä!

Ai juu, noin olikin!

Mut eikö ole toisaalta kiva että ne omat lapset on samaa sukupulta ja niistä on sitten seuraa toisilleen leikeissä? Jos muut suvun lapset on poikia niin sittenhän tytöt saavat vielä erityistä huomioa sukupuolensa takia.

Ai juu, noin olikin!

Mut eikö ole toisaalta kiva että ne omat lapset on samaa sukupulta ja niistä on sitten seuraa toisilleen leikeissä? Jos muut suvun lapset on poikia niin sittenhän tytöt saavat vielä erityistä huomioa sukupuolensa takia.

TYHMÄT!

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ai juu, noin olikin!

TYHMÄT!

Sori jos otti noin koville. Eka luulin että oli kaksi poikaa ja nyt tyttö ja ihmettelin mitä syytä siinä olisi toisten poikia kadehtia, siksi kysyin tarkentaen.

Kun sitten joku sanoi että kolme tyttöä, aloin luke viestiä siinä valossa ja uskoin sen olevan niin. Täällä on joskus niin vaikea saada selkeää kuvaa kun viestit voi olla sekavia ja itsekin väsy. Ei siitä kannata noin hermostua jos joskus joku tyhmäileekin. :)

Ap:lle, en kyllä ymmärrä tuota harmiasi muusta syystä kuin että tyttösi on vielä oistaiseksi vailla tyttökaveria. Mutta eikös hän ole vielä vauva itsekin eli varmaan noita tyttöjäkin kerkiää sukuun tulla ja vaikkei tulisi niin kyllä niitä kavereita silti löytyy!

Nauti sä siitä tytöstä ainut olet kelle se onni on annettu!!!!! siis teijän poika poika poika suvussa..

Kiitos, kyllä nautinkin :). Pieni tyttömme opettaa mut ihan kokonaan uusille urille kahden pojan jälkeen, toisaalta on aivan suloista seurata tytön kasvamista ja kehittymistä :heart:...mutta sitten toisaalta on aivan hassua se hänen valtaisa huomionsaamisen määrä, mitä on vastaan tullut sukuloidessamme - olo on kuin jonkun keräilyharvinaisuuden omistajalla, ja se ei tunnu mukavalta...siis se, että ällistellään ylen määrin tytön kasvamista ja pienten taitojen esiin putkahtamista, pidetään sitä jotenkin niin eriskummallisena, aivan tavallista asiaa. Ja musta on jännää sekin, että meitä tyttöjä onkin siunaantunut sukuumme näinkin vähän... Että tosiaan olisin toivonut toista "kohtalokaveria" tätä ihmettelyn määräämme jakamaan - pojat kun eivät "niin ihmeellisiä ole", been there and seen that...

Selitäpäs ap. mitä sä oikein tarkoitat, siis kenen kaveriksi sä olisit halunnut tyttövauvasi ja ovatko kaksi vanhempaa poikia??? Mä en käsitä, mitä sä valitat, varsinkin jos sulla on jo kaksi poikaa ja sit, en käsitä että tämän vauvasi pitäisi olla jonkun kaveri, siis kenen???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Että tosiaan olisin toivonut toista "kohtalokaveria" tätä ihmettelyn määräämme jakamaan - pojat kun eivät "niin ihmeellisiä ole", been there and seen that...

Kaipaatko itsellesi äitikaveria naisesta jolla on tyttö???

Selitäpäs ap. mitä sä oikein tarkoitat, siis kenen kaveriksi sä olisit halunnut tyttövauvasi ja ovatko kaksi vanhempaa poikia??? Mä en käsitä, mitä sä valitat, varsinkin jos sulla on jo kaksi poikaa ja sit, en käsitä että tämän vauvasi pitäisi olla jonkun kaveri, siis kenen???

Kaksi vanhinta ovat siis poikia, kyllä :heart:.
Lähinnä olisin siis jollain mieleni saralla toivonut saavamme nyt sukuumme toisenkin tytön, jotta olisi sitten omalta osaltaan puolittanut tätä meidän tyttömme jo nyt saamaansa posketonta huomion ja ihmetyksen määrää, mikä johtuupi siis sukupuolesta :). Eli nyt tyttömme on suurennuslasin alla tekemisissään ja olemisissaan - ja niin olen minäkin tytön äitinä :) - mikä ei tunnu alkuunkaan mukavalta. Poikien touhut ovat kaikille jo niin tuttuja, tytön tekemänä yksinkertaisetkin asiat näemmä saavat aivan hurjat efektit aikaiseksi...

Meillä suvussa on lapsenlapsi katraassa yksi poika.Kyllä se on niin rakas kun se jatkaa sukunimen perintöä.Tytöt jäävät niin varjoon että,se nähty tämän 16v aikana.
Isovanhemmat ei muuta mieti kuin ettäpoika ja sukunimi jatkuu.
MUTTA eipä tuu mieleen,tyttökin voi jatkaa tänäpäivänä

Ihme juttua, toivottavasti provomielessä tehtyä.

Luulin, että tämmösistä on jo päästy yli. Jos näin ei ole, niin on korkea aika päästä noista yli.

Nuoret ihmiset, älkää menkö tämmöiseen ölömölöön, mitä joiltakin vanhemmilta ja muka viisaammilta saatte kuulla.

Noh, olen itse kasvanut lapsuuteni poikien keskuudessa. Miulla on pikkuveli ja kaikki kotikadun lapset oli poikia. Kyllä sitä kasvoi ihmeesti juttuun poikien kanssakin. Tytöt jäi vähän etäiseksi. Tytöt oli sittemmin niitä jotka aina kiusasivat koulussa kun taas poikien kanssa olin parasta kaveria. Vasta aikuisena löysin ensimmäisiä naispuolisia hyviä ystäviä.

Sain kaksi (3 jos eka keskenmennytkin lasketaan) ihanaa poikaa itsekin ja nyt kun sain tietää odottavani tyttöä niin pieni epävarmuus tullut esiin. En jotenkin ole koskaan odottanut tyttöä saavani. Olen ollut aivan varma että teen vain poikia.

Omaa sukuani kun mietin niin mummillani on kaksi poikaa ja yksi tyttö. Sama kaava myös äitini veljellä ja nyt kohta itsellänikin! Tuntuu melkeinpä mystiseltä.

Yhteistyössä