Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja Hullun hommaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hullun hommaa:Miksi ihmeessä palstan nyt pitäisi kaksi viivaa nähdä? Eikö riitä jos sinä, miehesi ja ystäväsi näitte?
miksi ihmeessä tulet katsomaan jos et halua nähdä??
En ole kuvia katsonut. Kommentoin juttua.
Miksi sinun tarvitsee tulla kommentoimaan, jos koko ketju on mielestäsi turha?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://munkuvat.net/?v=img5486.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä aina kopioin tälläiset kuvat ja koitan photoshopilla muokata värejä. Niissä näkee heti, onko sitä haamua vai ei. Tuossa tämän päiväisessä kuvassa näkyy haamu, kun värejä tummentaa ja muokkaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Onko ap taas joku kp miinus sata testaileva ja mukaviivoja bonggaileva?
Odota että menkat myöhässä ja testaa sit. Mä en tässä ketjussa nähny yhdessäkään kuvassa edes haamun häivähdystäkään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Onko ap taas joku kp miinus sata testaileva ja mukaviivoja bonggaileva?
Odota että menkat myöhässä ja testaa sit. Mä en tässä ketjussa nähny yhdessäkään kuvassa edes haamun häivähdystäkään!!!
juu olen juuri tuollainen.. hitto nyt jäin kiinimieheni on myös samanlainen näkee viivoja missä sattuu samoin ystäväni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nuo on one step testejä millä olen testannut