taas testin tulkinta apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höyrypää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullun hommaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullun hommaa:
Miksi ihmeessä palstan nyt pitäisi kaksi viivaa nähdä? Eikö riitä jos sinä, miehesi ja ystäväsi näitte?

miksi ihmeessä tulet katsomaan jos et halua nähdä??

En ole kuvia katsonut. Kommentoin juttua.

Miksi sinun tarvitsee tulla kommentoimaan, jos koko ketju on mielestäsi turha?

No eikö tämä ole keskustelupalsta ja juttuja onkin tarkoitus kommentoida. Vai saako kommentoida vain miten avauksen tekijä haluaa?

Minä aina kopioin tälläiset kuvat ja koitan photoshopilla muokata värejä. Niissä näkee heti, onko sitä haamua vai ei. Tuossa tämän päiväisessä kuvassa näkyy haamu, kun värejä tummentaa ja muokkaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä aina kopioin tälläiset kuvat ja koitan photoshopilla muokata värejä. Niissä näkee heti, onko sitä haamua vai ei. Tuossa tämän päiväisessä kuvassa näkyy haamu, kun värejä tummentaa ja muokkaa. :)

voitko linkittää sen muokatun kuvan tähän. itse en osaa muokkailla:(

Minulla testeihin on pläjähtänyt SELVÄ viiva heti sen jälkeen, kun tikkuun kun on pissannut. Ei se viiva tule sen enempää, vaikka kuinka monta testiä tekisi ja kuinka pitkään testiä tuijottaisi. Selviä negoja kaikki. Ehkä jos plussa tulee, tulee sitten kun menkkojen pitäisi alkaa mutta noissa ei näy viivan viivaa.

Onko ap taas joku kp miinus sata testaileva ja mukaviivoja bonggaileva?

Odota että menkat myöhässä ja testaa sit. Mä en tässä ketjussa nähny yhdessäkään kuvassa edes haamun häivähdystäkään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja UGH:

Odota että menkat myöhässä ja testaa sit. Mä en tässä ketjussa nähny yhdessäkään kuvassa edes haamun häivähdystäkään!!!

juu olen juuri tuollainen.. hitto nyt jäin kiini:( mieheni on myös samanlainen näkee viivoja missä sattuu samoin ystäväni:(

Alkuperäinen kirjoittaja UGH:

juu olen juuri tuollainen.. hitto nyt jäin kiini:( mieheni on myös samanlainen näkee viivoja missä sattuu samoin ystäväni:(

Pöh, älä näistä välitä... ei se mitään haittaakaan tee vaikka testaisi joka päivä, kunhan ei masennu niistä mahdollisista negoista mitä saattaa tulla jos testaa liian aikaisin. :)

Menkää pimeeseen testienne kanssa ja laittakaa fikkari päälle. Läpivalaisulla näkee varmaksi.

Jäänyt mieleen, piti ihan plärätä---tuossa ketjussa sivulla 15 on eräs nimimerkki läpivalaisuut testinsä ja muistikuvani mukaan siitä tuli plussa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t880191,350

enkä ole noihin aikasemmin saanut yhtään mitään pelkkää tyhjää negaa ilman viivanpaikkaa! voihan toki ola että tuo testi on joku viallinen johon nyt tulikin sitten joku väärä hälytys.

nuo on one step testejä millä olen testannut

mä ainakin näen osassa niistä haamun..
hahhah, mun mies totesi mun haamun nähdessään "onhan tossa haalee viiva, mutta et sä ton perusteella raskaana ole" ..noniin no.. :laugh:

mun mies sanoi ensin että ei näe mitään. oli ulkona puutarhaa laittamassa. ja kun tuli sisälle sanoin että mä olen sitten varmaan tyystin sokea jos näen tuossa toisenkin viivan ja kun katsoi uudelleen sanoi että kyllä siinä sittenkin taitaa 2 viivaa olla:)

Yhteistyössä