taas tästä SuomiSoffasta mut veetu että menee hermot!!! =/

Niin siis joku viikko sitten täällä valitin sitä palvelua siellä..

Eli n. 2kk sitten ostettiin senkki sieltä, näitä ulkomaalaisia mistä koittavat eroon kun myyvät jatkossa vain kotimaista.
Ostettiin myymälän esittelymalli, joka sitten olikin jo myyty,mistä saatiin tieto seuraavana päivänä kunj sit seuraavana päivänä mein piti hakea se.
No meille kuitenkin ilmoitettiin että keskusvarastolla oli yksi vielä ja se toimitettaisiin meille KAHDESSA VIIKOSSA.
Joo mietittiin että millä kuljetusliikkeellä kestää oikeesti kaks viikkoa tuoda joku hiton senkki oli varasto missä päin suomea tahansa??
No kaks viikkoa sitten meni ja soiteltiin liikkeeseen jolloin meille ilmoitettiin että keskusvarastossa noi oli 7 miinuksella.
Ja että vasta seuraavalla viikolla niitä EHKÄ saadaan varastoon, ja siitäkin menee ainakin viikko ennenko se saadaan tähän Heinolaan.

No joka tapauksessa tästä ostosta on nyt 2kk, viime viikolla soittivat keskiviikkona että senkki on Heinolassa, ja perjantaina niiden piti tuoda se meille, mutta kuski soitti että siinä senkissä oli joku kuljetusvaurio, ja kysyi etä tuoko edes.
Sovittiin että ei tuo ja kävimme tällä viikolla tarkistamassa vaurion, jota ei todellisuudessa oikeestaan edes ollut.
Tarkastus tapahtui vain kulmasta mistä kuljetuspakkaus oli revennyt, ei alettu purkamaan sen enempiä.

No eilen senkki tuotiin meille.
Kuljetus miehet kun lähti alettiin purkaa pakettia niin yllätys oli suuri kun senkki ei sitten ollutkaan se mikä oltiin ostettu.

Voi V***u.

No eilen sit koitettiin ottaa yhtets myyjään mut sattu oleen vapaa päivällä joten tänään sit vasta päästään jutteleen.
Mä en vaan enään tiedä että mitä me tän asian kans tehään... mä haluan sen senkin mut hel****i kun tän täytyy olla vaikeeta taas.
 
Joo no siis todella tuo palautuu takasin liikkeeseen. Maskussa on sellainen samanlainen senkki myynnissä mut n. puolet kalliimpi. Mut sitä meillä ei ole kyllä varaa ostaa.

V**** kun nyt ostettiin just tätä sarjaa kun ollaan tätä jo vuosia kateltu ja haluttu ja nyt ajateltiin että ois jopa varaa noilla hinnoilla ostaa :headwall:
Nyt meillä siis on tätä jo sohvapöytä/arkku ja sit pikkupöytäsarja.
Mut tuntuu että ne sit kans palautetaan jos tää homma ei nyt todella onnistu.
 
[QUOTE="vieras";21958496]Et sitten ole tietoinen Suomisoffan ale-kusetuksista ja henkilökunnan kiusaamisista?[/QUOTE]

No siis kyllähän tota on kateltu tota niiden toimintaa ennenkin.
Mut nää nyt oli oikeesti vaan kun tätä sarjaa ollaan haluttu jo pitkään ja nyt olis ollu paljon halvemmalla.
Mitä henkilökunnan kiusaamista?
 
Kyllä suomisoffa on sellainen lafka, mistä en enää ikinä osta mitään. Tuota sohvaakin odoteltiin kolmatta kk ja vasta kun uhkailin kuluttaja-asiamiehellä, sohva tuli seuraavalla viikolla.

Senkki palautukseen ja uusi jostain muualta. Näin minä tekisin.
 
mm
mulla taas ei mitään huonoa sanottavaa.. Kaksi kertaa sieltä olen isompaa tavaraa ostanut.. Toinen tuli viikon myöhässä mut ei se mun maailmaa kaaatanut..Ihan naurettavaan hintaan oon ne ostanut..
 
"vieras"
No kohtahan tuo suomisoffa aukee niin saa mies soittaa sinne.
Katotaan miten käy... lähteekö kaikki kamat takasin.
Millä aioitte noin lakipohjaisesti vaatia kauppaa purettavaksi muiden kalusteiden osalta. Ostiteko ne kaikki yhtä aikaa senkin kanssa? Nehän teille on toimitettu ja olette niitä käyttäneet. En osta myöskään mitään Suomi-Soffalta, mutta aina kiinnostaa palstalla nämä kaupan purku ja palautus ketjut, kun niissä yleensä ei ole mitään laillisia perusteita kaupan purkuun tai hyvityksiin ja aina niistä joukolla meuhkataan.
 
"vieras"
Onpas ärsyttävää :kieh:
Mä olen kuullut niin paljon juuri tämänkaltaisia tarinoita ko. firmasta että en tule sieltä koskaan mitään ostamaan.
Aina jotkut firmat joutuvat ihmisten hampaisiin ja legendat kasvavat kun palstoilla kirjoitetaan pohjalta "mun kaveri, siskonserkku, ykstuttu jne". Lopuksi tarinat kasvavat ja muuttuvat.
Näitä haukuttuja on mm. älvärit, sisukkaat, suomisoffat jne. Varmaan yksittäistapauksia on ja ne ovat aina huonoja, mutta toisaalta ne tuhannet ja taas tuhannet, jotka ovat saaneet edullisesti ja asiallisesti tavarat, eivät tällä sitä erikseen kehu.
 
meostettiin Suomi-soffasta sohva tammikuussa 2009.toimitusaika oli 1-2kk joka venyi 3kuukauteen.Saatiin sohva siis maaliskuussa.
Sohva purettiin ja laitettiin paikoilleen Hakosen toimesta ja pojat huomasivat sohvaa kääntäessään että sphvan pohjan poikittais"lankut" oli irti koko rugosta,ja niittaus(joka olis pitänyt osua näihin poikittaislankkuihin) näkyi siinä lankun vieressä.
Soitin s-s:ään ja olivat ihan ok kunnes selvis ettei sohvaan oltu edes laitettu tunistenumeroita,siitä syttyi sitten sota että ollaanko edes heiltä ostettu kyseinen sohva jne.
se oli ihan uskomatonta pelleilyä koko homma.
JA se oli kesäkuun puoliväliä kun saatiin sitten usi sohva kotiin joka oli asianmukasesti tehty.
Kyllä otti päähän mutta tiedämpähän mihin kauppaan ens euraavalla keralla mene.

senkin ymmärrän että maanantai kappaleita tulee ja niille ei voi mitään MUTTA myyjän käytös siinä tilanteessa oli niin uskomatonta että vältän ko. kauppaa jatkossa.
 
"niinu"
me ollaan käyty tasan kolme kertaa kyseisessä firmassa. Kaksi kertaa tapahtui älyttömiä asioita joita en viitsi juurtajaksain alkaa selittämään mutta esim ekalla kerralla lehtimainoksen perusteella mentiin ostamaan sänkyä mutta sitä ei meille myyty vaikka kuinka väännettiin kättä niin myyjä ei vaan myynyt perusteina että jousitus ei sovi meille (ollaan normaalipainoisia...) ja että pari kymppiä kalliimmalla saadaan jo hyvä sänky. Mies oli sitten jo et johan nyt on perkele et tää tulee vaan vierassängyks et ostetaan se vai etkö myy niin siihen se myyjä sanoi vaan että en myy kun se ei sovi teille. What.
No kolmas kerta ostettiin sohva ja toimitus meni 100% niinkuin piti ja sohva on ollut hyvä, ei mitään valittamista. Enoni oli töissä kyseisessä firmassa jonkin aikaa ja kertoi kyllä et on aika fanaattisia myyjäkoulutuksia heillä että ihanku olis jostain ääri islamistisesta liikkeestä kysymys suurinpiirtein. Mutta sitä en sen kummemmin tiedä mitä sillä tarkoitti, olis kyllä kiva tietää..
 
Soitin ite... tai siis ekaks siellä ei vastattu ja sit kun sain jonkuu kiinni ni sillä mein myyjällä oli joku asiakas. Soittaa kai kohta takas.... 45min. sitten jätin soittopyynnön.

Meinasin sanoo pahasti ku tää vastannut myyjä hekutti että on meillä täällä vähän ruuhkaa....
 
[QUOTE="vieras";21958942]Millä aioitte noin lakipohjaisesti vaatia kauppaa purettavaksi muiden kalusteiden osalta. Ostiteko ne kaikki yhtä aikaa senkin kanssa? Nehän teille on toimitettu ja olette niitä käyttäneet. En osta myöskään mitään Suomi-Soffalta, mutta aina kiinnostaa palstalla nämä kaupan purku ja palautus ketjut, kun niissä yleensä ei ole mitään laillisia perusteita kaupan purkuun tai hyvityksiin ja aina niistä joukolla meuhkataan.[/QUOTE]

Niin en tiedä.... voi tosiaan olla joo ettei onnistu, mut katotaan nyt mitä tää myyjä ehdottaa meille ratkasuks tähän hommaan.
Ja siis joo samaan aikaan ostettiin nää kaikki.
 
"mä"
[QUOTE="niinu";21959338]esim ekalla kerralla lehtimainoksen perusteella mentiin ostamaan sänkyä mutta sitä ei meille myyty vaikka kuinka väännettiin kättä niin myyjä ei vaan myynyt perusteina että jousitus ei sovi meille (ollaan normaalipainoisia...) ja että pari kymppiä kalliimmalla saadaan jo hyvä sänky. Mies oli sitten jo et johan nyt on perkele et tää tulee vaan vierassängyks et ostetaan se vai etkö myy niin siihen se myyjä sanoi vaan että en myy kun se ei sovi teille. What..[/QUOTE]

Niiden mainotahan perustuu siihen et on halpoja sisäänveto tuotteita ja sit ihmisille myydäänkin ihan jotain muuta. Jos vaikka katsoo ilmoitusta niin siinä on sohva hintaan 199e ja sit pienellä tekstillä siellä alla EI kuvan väri/kangas vaan xxkangas sinapinkeltaisena. Muut kangas ja värivaihtoehdot alkaen 699e
 

Yhteistyössä