taas se helkatin sunnuntai fiilis ! miten joka sunnuntai se itku ja ikävä iskee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synkkä sunnuntai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synkkä sunnuntai

Vieras
Siis joka sunnuntai!! Ei niinkään viikolla(tai tietysti joskus,sehän on ihan normaalia) ja lauantaitkin menee vielä jotenkin mutta sunnuntait....sillon se kaipaus iskee ja tulee itkunen mieli ja surkutus et miks mulle kävi näin....

Ja juu`u olen kyllä lähdössä ulos ja silleen mutta en vielä.
Mikä siinä on et tää tunne tulee sunnuntaisin aina pahemapana kuin muuten..?

Mitä sä sitten itket ja kaipaat?
Sunnuntaisin monella on ahdistusta kun viikonloppu lusittu ja arki kurkkii nurkan takaa. Ei se arki sit taas niin vaivaa kun se on, mut sen odottelu rassaa.

Mitä sä sitten itket ja kaipaat?
Sunnuntaisin monella on ahdistusta kun viikonloppu lusittu ja arki kurkkii nurkan takaa. Ei se arki sit taas niin vaivaa kun se on, mut sen odottelu rassaa.

No exää...ihan vaan siksi et sunnuntai aamut oli aina niin ihania sen kanssa ja nyt sit sunnuntait aina ihan paskoja,enkä mä sitä exää takas halua sillä oli /on uus nainen mutta jotenkin se sunnuntaisin iskee.
Kyllä mä sitten käyn lenkillä ja silleen,meen johonki tai teen jotain mut vaikeeta on.Ennen vaikka oli synkkä sunnuntai niin vieressä oli kuitenkin joku jolla oli kans synkkä sunnuntai ja sit jos ei muuta ni kömmittii peiton alle takas aamupalan jälkeen kainalokavereiks mut eipä huvita nyt yksin kömpiä sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja synkkä sunnuntai;24924079:
No exää...ihan vaan siksi et sunnuntai aamut oli aina niin ihania sen kanssa ja nyt sit sunnuntait aina ihan paskoja,enkä mä sitä exää takas halua sillä oli /on uus nainen mutta jotenkin se sunnuntaisin iskee.
Kyllä mä sitten käyn lenkillä ja silleen,meen johonki tai teen jotain mut vaikeeta on.Ennen vaikka oli synkkä sunnuntai niin vieressä oli kuitenkin joku jolla oli kans synkkä sunnuntai ja sit jos ei muuta ni kömmittii peiton alle takas aamupalan jälkeen kainalokavereiks mut eipä huvita nyt yksin kömpiä sinne.
:hug: En mä oikein osaa auttaa. Ehkä sun pitäs kehittää joku oma uusi sunnuntairituaali. Mieti mikä olisi se juttu jota nyt mieluiten tekisit ja tee siitä uusi kaamoksenkarkotusjuttu.

:hug: En mä oikein osaa auttaa. Ehkä sun pitäs kehittää joku oma uusi sunnuntairituaali. Mieti mikä olisi se juttu jota nyt mieluiten tekisit ja tee siitä uusi kaamoksenkarkotusjuttu.

Niin kai pitäs keksiä jotain mutta mitä,toi lenkkeily nyt on mut se nyt on lähes joka päivä,sunnuntaisin vaan pidempi lenkki ja rauhallisempi tyyliin voin pysähtyä ihmettelemään vaikka jotain syksyisiä juttuja luonnossa tai jos kaupungin läpi menee ni ikkunaostksille. Mutta ei siinäkään koko päivä mene.

Ja sitten mä pöllö kiusaan itteeni ja mietin että se ex tekee meijän sunnuntai juttuja sen toisen kanssa.Ei pitäs tuollasia ajatella saahan se tehä niitä mutta silti se tuntuu mun sisuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja synkkä sunnuntai;24924142:
Niin kai pitäs keksiä jotain mutta mitä,toi lenkkeily nyt on mut se nyt on lähes joka päivä,sunnuntaisin vaan pidempi lenkki ja rauhallisempi tyyliin voin pysähtyä ihmettelemään vaikka jotain syksyisiä juttuja luonnossa tai jos kaupungin läpi menee ni ikkunaostksille. Mutta ei siinäkään koko päivä mene.

Ja sitten mä pöllö kiusaan itteeni ja mietin että se ex tekee meijän sunnuntai juttuja sen toisen kanssa.Ei pitäs tuollasia ajatella saahan se tehä niitä mutta silti se tuntuu mun sisuksissa.
Käy vaikka jossain kahvilassa aamukahvilla. Sovi itsellesi aika ja tilanne millon annat luvan surra ja rypeä, sit jätät aiheen ja alat pitää huolta itsestäsi ja olla hyvä itsellesi. Ala katsoa eteenpäin, mitä siellä voisi olla? Olet nuori? Sulla on satoja sunnuntaita jäljellä viettää kuten itse haluat tai kehittää jonkun toisen kanssa uutta.

Käy vaikka jossain kahvilassa aamukahvilla. Sovi itsellesi aika ja tilanne millon annat luvan surra ja rypeä, sit jätät aiheen ja alat pitää huolta itsestäsi ja olla hyvä itsellesi. Ala katsoa eteenpäin, mitä siellä voisi olla? Olet nuori? Sulla on satoja sunnuntaita jäljellä viettää kuten itse haluat tai kehittää jonkun toisen kanssa uutta.

Ei se käy niin vaan et asetan jotain aika rajaa itelle,se suru tulee kun tulee,voi mennä viikko ettei mitään sitten se ex tulee vastaan uuden kans ja sitten menee taas monta päivää et pääsen ylös.Kyllä mä olen yrittäny katsella eteenpäin mutta....Onhan mulla niitä sunnutaita vielä satoja joo mutta jos ne on tälläsiä niin eipä paljon houkuta.Niin nuorikaan enää ole(31).

Alkuperäinen kirjoittaja synkkä sunnuntai;24924197:
Onhan mulla niitä sunnutaita vielä satoja joo mutta jos ne on tälläsiä niin eipä paljon houkuta.Niin nuorikaan enää ole(31).
No kyllä ihan siinä iässä, että uusi parisuhde on todennäköinen, jos vaan annat sille mahdollisuuden.

[QUOTE="vieras";24924410]No kyllä ihan siinä iässä, että uusi parisuhde on todennäköinen, jos vaan annat sille mahdollisuuden.[/QUOTE]

Mutta en ole vielä valmis että voi olla et menee vielä vuosi tai parikin ja sitten olenkin jo aika ikäloppu.Ero tapahtunu vasta kesällä ja olen ihan rikki vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja synkkä sunnuntai;24924433:
Mutta en ole vielä valmis että voi olla et menee vielä vuosi tai parikin ja sitten olenkin jo aika ikäloppu.Ero tapahtunu vasta kesällä ja olen ihan rikki vielä.
Kuules nyt mÄ olen vanhempi kuin sä parin vuoden päästä. Ja olisin erittäin luottavainen uuden alun suhteen.

Kuules nyt mÄ olen vanhempi kuin sä parin vuoden päästä. Ja olisin erittäin luottavainen uuden alun suhteen.

No ehkä munkin mieli tässä muuttuu kun aika kuluu...tai sitten ei.Pitkä aika yhdessä exän kanssa ja yllätysero joten meneehän tässä kai sitten aikaa,viikolla romahdin ekaa kertaa kun olen vaan esittäny kovakuorista ja vahvaa vaikka ihan rikki olen ja ekan kerran tunnustin eräälle et olen vaan esittäny et kaikki ok mutta viikolla sitten romahdin ,2päivää itkin ihan putkeen ja niin paha olo oli et en vaan jaksanu enää.

Kyllä on pimeää! Kävin lenkillä n.1½ tuntia ja sitten kävin hakemassa salaatin pitseriasta,tosi iso salaatti ja niin :p mutta silti kun istuin tähän tuli yksinäinen olo ja sitä myöden tosi surullinen mieli.
voi kun täällä olisi joku halimassa minua*kyynel*

Uusimmat

Yhteistyössä