TAAS sain tietää viimeisenä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnelma pilalla ja paha mieli :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnelma pilalla ja paha mieli :(

Vieras
Lähes aina olen viimeinen, jolle raskausuutisia kerrotaan. Tuli taas olo että mä en oikeasti ole tärkeä, koska kaikki muut ovat saaneet tietää asiasta jo paljon aiemmin. Mulle kerrotaan sitten kun viitistään tai muistetaan...

Hyvä on, en kerro minäkään tollasille "kavereille" enää omia asioitani kuin vasta sitten jooooskus, nih.

Olisko tökeröä kysyä miksi muut sai tietää jo paljon aiemmin? Miksi minä vasta nyt, viimeisenä?
En ole mikään lörppäsuu, joka juoruaa asiat heti eteenpäin joten siitä ei tuo pimittäminen voi johtua.

No sama juttu täällä. En vaan ole kenenkään ykköskaveri. Paitsi mieheni. :/ Mutta kuka niitä tätejä edes kaipaa, homehtukoot tylsyyteensä. minkä minä sille voin, että he on niin vanhaksi tulleet, ettei yhteistä enää löydy.

Miten läheinen kaveri, ja kuinka pitkällä raskaana?
Mä oon kertonut kaikkein läheisimmille heti plussattuani. Muille sitä mukaa kun olen heihin törmännyt. Kuopuksesta kerroin sukulaisille (läheisillekin) vasta rv 25 maissa, en vaan jaksanut mainita asiasta aiemmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
No minä ainakin olen tullut kertoneeksi siinä vaiheessa, kun olen muutenkin ollut yhteyksissä. En mä ole erikseen lähettänyt mitään raskausilmoituksia.

No mä sain oikein runollisen tekstari-ilmoituksen ja sitten kun asiaa enempi puhuttiin, niin paljastui että muut ovat tienneet jo jonkin aikaa :(

Yks kaveri teki mulle niin, että kun oltiin kaiki kaverit yhdessä paikalla, se puhu vauvasta muille pelkästään ja aina kun mä kysyin, että mistä ne puhuu, niin se vaan sano "ei mistään" ja sit ne hihitteli, että koska mä tajuan. Mulla kun ei ole tapana kommentoida toisten lihomista, niin en kysynyt, että oletko raskaana, vaikka arvasin sen kyllä.

Tuntu kyllä todella pahalta. Muut oli tietäneet asiasta jo viikkoja. Minua pidettiin vaan pilkkana. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Miten läheinen kaveri, ja kuinka pitkällä raskaana?

Kun sain tietää, rv oli alle 12. Siitä huolimatta, että eka kolmannes ei ollut vielä takana oli asia ollut jo julkinen jonkin aikaa.
Minusta me ollaan oltu ihan hyviä kavereita, monia iloja ja suruja jaettu. Taitaa olla aika tarkistaa kuka minusta oikeasti välittää...

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Yks kaveri teki mulle niin, että kun oltiin kaiki kaverit yhdessä paikalla, se puhu vauvasta muille pelkästään ja aina kun mä kysyin, että mistä ne puhuu, niin se vaan sano "ei mistään" ja sit ne hihitteli, että koska mä tajuan. Mulla kun ei ole tapana kommentoida toisten lihomista, niin en kysynyt, että oletko raskaana, vaikka arvasin sen kyllä.

Tuntu kyllä todella pahalta. Muut oli tietäneet asiasta jo viikkoja. Minua pidettiin vaan pilkkana. :/

Hiton pässejä kavereita sulla. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Hiton pässejä kavereita sulla. :o

Hauskaahan se niiden mielestä vaan oli. Sitten piti onnitella ja tirauttaa kyyneliäkin asian johdosta. Vaan tulipa oikeastaan itkettyä enemmän sitä ulkopuolisuuden tunnetta.

No olitko sä tavannut sitä ihmistä siinä pitkään aikaan? Eli oliko kertonut muille aiemmin jo siksi, että oli muutenkin ollut jo yhteyksissä heihin?

Ei olla tavattu vähään aikaan, mutta yhteyksiä pidetty muuten. Enkä usko, että kaikille tuttavilleen on kertonut face to face, sen verran hajallaan ympäri Suomea kaikki ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mä sain tietää veljen vaimon raskaudesta vasta kuukautta ennen la:ta, ei kukaan ollu muistanut kertoa ku en asu lähitienoilla :(

Sama täällä ja tieto tuli niin että näin veljen vaimon anoppilassa! Kai ne oli luullu et anoppi kertoo... Näin ainakin halua uskoa :/

No olipa kerrassaan mukavia kavereita.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mä sain tietää veljen vaimon raskaudesta vasta kuukautta ennen la:ta, ei kukaan ollu muistanut kertoa ku en asu lähitienoilla :(

Sama täällä ja tieto tuli niin että näin veljen vaimon anoppilassa! Kai ne oli luullu et anoppi kertoo... Näin ainakin halua uskoa :/

Mä kuulin äidiltäni ohimennen

Itse asiassa tajusin joku aika sitten, että mun tärkeys ystävänä/kaverina loppui siihen päivään kun tää nyt raskaana oleva alkoi seurustella!
Siihen asti kelpasin kyllä kuuntelijana ja lohduttavana olkapäänä kun miesten kanssa ei onnistunut. Nyt kun kuvioissa on herra täydellisyys, minua ei enää tarvita!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse asiassa tajusin joku aika sitten, että mun tärkeys ystävänä/kaverina loppui siihen päivään kun tää nyt raskaana oleva alkoi seurustella!
Siihen asti kelpasin kyllä kuuntelijana ja lohduttavana olkapäänä kun miesten kanssa ei onnistunut. Nyt kun kuvioissa on herra täydellisyys, minua ei enää tarvita!!

näin käy valitettavan usein..

No olitko sä tavannut sitä ihmistä siinä pitkään aikaan? Eli oliko kertonut muille aiemmin jo siksi, että oli muutenkin ollut jo yhteyksissä heihin?

Ei olla tavattu vähään aikaan, mutta yhteyksiä pidetty muuten. Enkä usko, että kaikille tuttavilleen on kertonut face to face, sen verran hajallaan ympäri Suomea kaikki ovat.

No mutta miksi ajatella noin negatiivisesti. MItäs jos halusi sinulle kertoa naamakkain just sen takia kun olet niin tärkeä? Ja muille sitten pysty laittaa vaan tekstaria kun ei ole niin väliä... Ja sitäpaitsi, jokuhan vaan aina on viimenen jolle kerrotaan väkisinkin.

mulla kaveri kertoi menevänsä naimisiin päivää ennen häitä,muut tiesi jo puoli vuotta aikaisemmin.minä kuuli muuta kautta niistä häistä aikaisemmin mutta en maininnut koska "kaveri" ei kertonut henk.koht.oltiin tekemisissä lähinnä niin että minä soitin.enpä ole soitellut enään

Alkuperäinen kirjoittaja tättis:

No mutta miksi ajatella noin negatiivisesti. MItäs jos halusi sinulle kertoa naamakkain just sen takia kun olet niin tärkeä? Ja muille sitten pysty laittaa vaan tekstaria kun ei ole niin väliä... Ja sitäpaitsi, jokuhan vaan aina on viimenen jolle kerrotaan väkisinkin.

No mä sain oikein runollisen tekstari-ilmoituksen ja sitten kun asiaa enempi puhuttiin, niin paljastui että muut ovat tienneet jo jonkin aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja tättis:

No mä sain oikein runollisen tekstari-ilmoituksen ja sitten kun asiaa enempi puhuttiin, niin paljastui että muut ovat tienneet jo jonkin aikaa

toi on muuten aika törkeetä ja paha mieli tulisi itsellekkin tuollaisesta

Yhteistyössä