taas sai pettyä huutikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah

Vieras
vaatteet täynnä elukan karvoja vaikka missään ei mainintaa että on eläimiä. haalarin sauma auki haarassa tästäkään ei mitään mainintaan. ja kuntoluokitus hyvä ja myyjä kehuu hyvänkuntoisiksi. huoh... tekis mieli antaa nega palaute mutta en viitsi niin ilkeä olla.

Tottakai voit antaa negan! Itse ainakin haluaisin ostaessani tietää, onko joku pettynyt tuotteeseen. Olisi tosi ikävää, jos kaikki vain kehuisivat vaikka tuote olisi huono. Sehän olisi toisten pettämistä. Anna rohkeasti negaa!!!!

[QUOTE="vieras";26084800]Pitääkö muka ilmoittaa jos myyjällä on kotona lemmikkejä? Toki virheistä pitää ilmoittaa, mutta koirankarvoistakin?[/QUOTE]

Mä olen ilmoittanut kuvauksessani, ettei meillä ole eläimiä, en tupakoi enkä pese hajustetuilla pesuaineilla. Joillekin tällaiset asiat ovat ratkaisevia. Niin suuntaan kuin toiseenkin.

Miksi et ota siihen myyjään sähköpostitse yhteyttä ensin ja kerro että et ole tyytyväinen saamiisi vaatteisiin? Niin mä olen tehnyt ja toivon myös että minuun ollaan yhteydessä jos vaate ei vastaakaan ostajan mielestä kuvaustani.
Mä en ole ilmoittanut myynti-ilmoissani että meillä on koira mutta mä käynkin varmuuden vuoksi kaikki vaatteet tarrarullalla läpi ennenkuin lähetän ne eikä kukaan ole koskaan valittanut että olisi koirankarvoja.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Minustakin ostajan täytyy kysyä hajusteista ja eläimistä, jos ne ovat todella tärkeitä. Voihan sen toki siihen kuvaukseensa kirjoittaa valmiiksikin, mutta jos meillä asuisi vaikeasti allergisia, todellakin itse kysyisin lisäksi. Minusta karvat eivät ole syy negaan, jos ei myyjä ole erikseen väittänyt ettei niitä ole. Mutta ratkenneet saumat todellakin ovat.

Ota yhteyttä myyjään. Mulle voisi käydä niin, etten jotain reikää huomaisikaan. Toivoisin todellakin ostajan kyselevän perään, jos ei mun myymä tuote miellytäkään. En kylläkään juuri myy mitään huutiksessa, mutta silti. :)

No kyllä minusta myyjän kuuluu ilmoittaa esim.kuvauksessaan jos eläimenkarvoja vaatteista voi löytyä. Itsekin siitä ilmoitan, niin ei kellekään voi sen takia paha mieli /pettymys aiheutua. Samoin tupakointi pitäisi kyllä mainita jos sellaista sisällä harrastaa, koska se on todellinen ällötysyllätys sitten vaatteiden ostajalle, jollei itse polta.

Minä ilmoitan kuvauksessani, että meillä on koira, vaikka pesen vaatteet ja tavarat aina ennen lähettämistä ja käyn tarvittaessa teipin tai tarrarullan kanssa läpi enkä usko että karvoja lähtee mukaan. Ymmärrän jos joku ei halua ilmoittaa tuota asiaa, jos tavaroissa ei ole karvoja. Kukapa haluaisi karkottaa potentiaalisia ostajia... Jos joku on oikeasti todella allerginen koirille tai muille eläimille, niin epäilenpä mahtaako ostaa mitään huutiksesta tai kirppisiltä, itse en ainakaan ostaisi ihan varmuuden vuoksi.

Ap, laita ihmeessä nega, teet siinä palveluksen muille huutislaisille. Jos vaate on rikki, se pitää todellakin ilmoittaa!

Yhteistyössä