P
"Pusse"
Vieras
Eli tänään on rv 40+3 ja viikonlopun aikana alkoi tuntua taa se typerä kutina. Tänään on neuvola, mutta kun se meidän uuno terkkari jo tammikuun alussa väitti tätä raskautta riskiraskaudeksi sen takia että olin ottanut Canesten-kuurin (lääkärin määräyksestä!), niin en tiedä huvittaako sen mielipidettä edes kysyä, mutta sen kautta kai asia pitäis jotenkin päästä testaamaan että onko hiiva vai kutisenko huvikseni.
Ajattelin vaan sellasta hassua, että kun synnytys voi alkaa koska vaan niin onkohan se hyvä jos mulla on ne canesten-mössöt sisässä, kun lapsi alkaa puskea ulos?
Kun kolme päivää sitä tarvis sit käyttää ja tässä nyt oikeasti voidaan poksahtaa millon vaan...
Voiko se pelkkä voide tehota, kun se kutina tosiaan raastaa tosta ulkopuolelta? En tosin tiedä voikokaan tuntea itse sitä jos tulehdus on sisäpuolella...
e$ttä sellasia tyhmiä tällä kertaa
Ajattelin vaan sellasta hassua, että kun synnytys voi alkaa koska vaan niin onkohan se hyvä jos mulla on ne canesten-mössöt sisässä, kun lapsi alkaa puskea ulos?
Kun kolme päivää sitä tarvis sit käyttää ja tässä nyt oikeasti voidaan poksahtaa millon vaan...
Voiko se pelkkä voide tehota, kun se kutina tosiaan raastaa tosta ulkopuolelta? En tosin tiedä voikokaan tuntea itse sitä jos tulehdus on sisäpuolella...
e$ttä sellasia tyhmiä tällä kertaa