Taas poimittiin joku pusseihin ruumishuoneelle :/

En nähnyt onneksi tapausta, kuulin tutulta joka asuu siellä lähettyvillä... Ajattelin itse että jos on joku laitapuolen kulkija horjahtanut mutta... Onneksi tuossa taitaa henki lähteä niin nopeasti ettei kerkeä tajuamaan mitään.
 
x
mun serkku myös yritti 90luvulla päättää päivänsä junan alle ja jalat murskaantui täysin mutta jäi henkiin. myöhemmin sitten kyllä onnistui jollain napeilla. mutta tosiaan alavartalo siinä meni ihan muusiksi ja oli vielä raahautunut useamman metrin junan jarrutuksen mukana raiteilla niin että myös leukaluu oli useissa osissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mies vm.-83.
toivottavasti ei ollu kukaan tuttu...
Uskosin että kyllä se juttu kaveripiirissä kulkee, joten kuulet kyllä jos oli tuttu, kuten mie :/
Ihan varmasti kulkee, mutta aina sitä vaan "pelkää pahinta".. onneks nyt lähimmät näytti ainakin päivittävän naamakirjaa, eli ei ollu kukaan tosi läheinen, mutta kun jkl on kuitenkin niin pieni paikka, että täällä "tuntee" melkein kaikki :/
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
:'( kerran nähny kun ihmistä on keräilty asemalta :x
Kuinka mössäksi ihminen menee tuollaisessa onnettomuudessa? Mitä sinne pussiin siis tarkalleen ottaen kerätään, osia ihmisestä vaiko sellainen iso sekainen möntti vai mitä?

Anteeksi, mutta asia kiinnostaa minua ihan oikeasti.
 
Ys
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
:'( kerran nähny kun ihmistä on keräilty asemalta :x
Kuinka mössäksi ihminen menee tuollaisessa onnettomuudessa? Mitä sinne pussiin siis tarkalleen ottaen kerätään, osia ihmisestä vaiko sellainen iso sekainen möntti vai mitä?

Anteeksi, mutta asia kiinnostaa minua ihan oikeasti.
Kari Suomalaisen pojan kirjassa "Kuolet vain kahdesti" kuvaillaan yli-innokasta poliisia, joka kerää ruumiinkappaleita radalta monen sadan metrin matkalta ja merkitsee löytökohdat ylös. Melkoinen lista tuli tehdyksi.
 
markiisi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
:'( kerran nähny kun ihmistä on keräilty asemalta :x
Kuinka mössäksi ihminen menee tuollaisessa onnettomuudessa? Mitä sinne pussiin siis tarkalleen ottaen kerätään, osia ihmisestä vaiko sellainen iso sekainen möntti vai mitä?

Anteeksi, mutta asia kiinnostaa minua ihan oikeasti.
No ei se ollu kivaa..kaiteissa oli suolenpätkiä kun istuttiin junassa.
ja kun asemalla ootettiin penkillä junaa laittoivat he ruumiin säkkiin ilman päätä ja jalkoja.Ja kun he menivät meidän ohi se pussi petti ja koko ruumis läsähti meidän nenän eteen.:X
 
ent. sakukuski
Alkuperäinen kirjoittaja uhhuh...:
Haiseeko muuten ihmisen raato samalta kun maantiellä auton alle liiskaantunut eläin? Sellaisen raadon ohi kun ajaa ikkunat auki niin haisee hirvittävälle!! :(
Kyllähän se aika karmaisevalle tuoksahtaa... :x Eniten haisee aivomassa ja selkäydinnenste - jostain syystä. Itse olen useaan otteseen junaturmapaikalla ollut ammattini ja harrastusten puolesta, kun kaupungin läpi kulkee junarata. Ei ole hääviä katsottavaa ja ihmettelenkin sitä yleisömäärää, joka aina paikalle kerääntyy niitä raatoja vapaaehtoisesti tuijottelemaan. Asun nykyään "urani lopetettuani" n. 100m:n päässä rautatiestä ja tasoristeyksestä ja onhan nuita onnettomuuksia silloin tällöin, mutta ei mulla tule mieleenkään enää nykyään lähteä paikalle asiaa ihmettelemään, kun tietä, mitä siellä on vastassa... :(
 

Yhteistyössä