Taas persu kansanedustaja riehuu sekopäisenä aseen kanssa. Aina noita persuja saa hävetä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ullatus, että Riikka Purra ei löydä tätä kansanedustajaa.

Ei ole riikkalle tullut mieleen, että ammuskelemalla baarissa tai lähijunassa voi joutua putkaan ja jos kysyy sieltä, niin kaveri voi löytyä
 
vierailija
Ullatus, että Riikka Purra ei löydä tätä kansanedustajaa.

Ei ole riikkalle tullut mieleen, että ammuskelemalla baarissa tai lähijunassa voi joutua putkaan ja jos kysyy sieltä, niin kaveri voi löytyä

Jos ammuskelee julkisella paikalla , luulisi nyt olevan poliisin huostassa ja putkassa. Purra voi sinne soitella.
Jotenkin en jaksa ymmärtää, että olisi vapaalla jalalla jatkamassa ampumista ympäriinsä.

Ja kansanedustajaksi tuskin uudelleen äänestetään, en jotenkin usko että pääsee takaisin leipätyöhönsä poliisiksi.

eikö kansanedustajan ja poliisin pitäisi olla nuhteettomia eikä ainakaan tehdä rikollisia juttuja.

Katsotaan, miten kaverin käy.
Jatkaako kansanedustajana kuitenkin ja on kaikkien luottamus kansanedustajan luottamustoimeen tai onko sen enää mitään väliä Suomessa. Tuntuu, ettei ole mitään väliä.
Orpo ja Purra vaan nyökyttelevät; jatkakaa Persut samaan malliin.
 
Ullatus, että Riikka Purra ei löydä tätä kansanedustajaa.

Ei ole riikkalle tullut mieleen, että ammuskelemalla baarissa tai lähijunassa voi joutua putkaan ja jos kysyy sieltä, niin kaveri voi löytyä
Ei taida kansa pitää (enää) Riikasta.

Hän oli nuorten kiekon mm-kisoissa palkitsemassa parasta pelaajaa niin kansa buuasi hänelle.😯
 
vierailija
Ei taida kansa pitää (enää) Riikasta.

Hän oli nuorten kiekon mm-kisoissa palkitsemassa parasta pelaajaa niin kansa buuasi hänelle.
Suostuiko palkittava ottamaan mitalin vastaan tuolta?

Itse olisin saattanut olla teininä niin hölmö, että jos vaikka Stalin olisi ripustanut palkintoa kaulaan, niin sitä olisi vain kiittänyt. Nyt osaisi jo kieltäytyä
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Pientä tuo on sen rinnalla, että vihervasemmistolaisen maahanmuuttopolitiikan seurauksena suomalaisia naisia ja tyttöjä on tapettu ja raıskattu läjäpäin ja onpa jotkut naiset menettäneet päänsä ja yksi teinityttö on poltettu elävänä, mut sehän on vain sitä unelmaa.
Niin totta toki ja ovat ihan rinnastettavissa olevia asioita.

Mitens, jos vaikka joku demarimies olisi samalla tavalla käyttäytynyt kuin nyt tämä PS-edustaja, niin rehellisesti sanottuna, olisitko tekemässä samanlaisia vähätteleviä vertauksia?
 
Suostuiko palkittava ottamaan mitalin vastaan tuolta?

Itse olisin saattanut olla teininä niin hölmö, että jos vaikka Stalin olisi ripustanut palkintoa kaulaan, niin sitä olisi vain kiittänyt. Nyt osaisi jo kieltäytyä
Apropoo! Muistan rakkaan lapseni jalkkisturnauksen mikä pelattiin olympiastadionilla. Hopea otti niin koville että itkua nieleskellen osa joukkueesta käänsi selkänsä yleisölle kun sai mitallin kaulaan.😒
Ei onneksi minun lapseni kääntänyt, vaikka koville otti hälläkin!!!!😁
 
vierailija
Apropoo! Muistan rakkaan lapseni jalkkisturnauksen mikä pelattiin olympiastadionilla. Hopea otti niin koville että itkua nieleskellen osa joukkueesta käänsi selkänsä yleisölle kun sai mitallin kaulaan.
Ei onneksi minun lapseni kääntänyt, vaikka koville otti hälläkin!!!!
Tässä ei nyt keskustella sinun lapsistasi, vaan ainakin osin kannattamasi puolueen kansanedustajasta, joka kulkee työajan jälkeen ase mukanaan ja syyllistyy rikokseen.

Osaatko sanoa itse aiheesta mitään?
 
Tässä ei nyt keskustella sinun lapsistasi, vaan ainakin osin kannattamasi puolueen kansanedustajasta, joka kulkee työajan jälkeen ase mukanaan ja syyllistyy rikokseen.

Osaatko sanoa itse aiheesta mitään?
Ei varmaan puhuttu myöskään Stalinista mutta silti hänestä joku kirjoitti.😁

Aihe vapaa ja asioilla on tapana rönsyillä.🤗

Olisikohan hyvä puhua itse aiheesta enemmän sitten kun siitä tiedetään enemmän?🤷‍♀️
 

Yhteistyössä