V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tästä nyt tehdä ongelma?? Sanot ettet voi lainata autoa, mielestäni voit sanoa vain ,että sori, nyt ei onnistu, on omia menoja..
ja sitten jätät auttamatta ne asiat, mitkä nyt sulle sitten ei sovi. MIksi tästä pitää tehdä niin dramaattinen juttu ?
No kun minä pohdin kuitenkin aina näitä tilanteita. Minua kohdellaan useasti ihan miten sattuu, en tiedä miksi provosoin ihmisiä sellaiseen käytökseen. En kuitenkaan suostu sellaiseen ja kun sanon sen ääneen niin muut paheksuu, että miksi voit olla noin itsekäs, kuten varmaan tässäkin avauksessa huomasitte, että näin käy. Siks mä jään sitten aina pohtimaan asiaa. Kuitenkin mieheni, äitini ja isäni kaikki olivat samaa mieltä mun kanssa, mutta itse olen sitä mieltä, että se kieltäytyminen ei riitä, tämä sama jatkuu jos kukaan ei tee mitään!
Miksi sitä pitää aina sanoa kaikki ääneen. Kirjoituksistasi päätellen (aikaisemminkin) minä kyllä oikeastaan ymmärrän miksi sinua paheksutaan.
Siis sä olet saanut tähän auton lainaamiseen jo mielipiteen kolmelta läheiseltäsi, joten eikös e ei nyt riitä, ilman että soitat vielä tädin suvunkin läpi moisen asian kanssa.
Saahan elämästä toki näinkin vaikean halutessaan
Et sinä saa maailmaasi täydelliseksi vatvomalla toisten tekemisiä. Sanot ei, ja kun sanot tarpeeksi monesti , sinua ei enää pyydetä. se, että alat sotkea puoli sukua asiaan, saa sinut näyttämään hölmöltä.