Taas on se aika, kun olen niin onnellinen, että tajusin lähteä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27755477]Oon tosi pahoillani!!!!! Varmasti masentaa entisestään jos lapsi otettu pois! Voimia ja jaksamista sulle kaikesta huolimatta![/QUOTE]

Se vielä et mullaki ollu masennusta, idiootit sossut et on vieny lapses, olis enemmin järjestäny apua sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs yh;27755479:
Jos ei kiinnosta, niin en voi aikuista ihmistä pakottaakaan. :( Että se siitä sun "riistoteoriasta". :D

Aivan, ei sitä lasta voi oikein viedä sinne oven taaksekaan, että "tuossa, ole lapses kanssa!" ;)

[QUOTE="mhm";27755470]Onnee sulle. Itse jätin tyttäreni kanssa ryyppäävän ja hullun äidin tuhoaan omaa elämäänsä ihan rauhassa. Kyllä niitä on naisissa vähintään yhtä paljon kuin miehissä, mitkä saa toisen elämän sekaisin.[/QUOTE]

En ole niin väittänytkään, ettei olisi. Satun vaan olemaan itse nainen ja puhun siksi miehestä. ;) Mutta toivottavasti teilläkin on nyt elämässä kaikki hyvin! =)

[QUOTE="mhm";27755470]Onnee sulle. Itse jätin tyttäreni kanssa ryyppäävän ja hullun äidin tuhoaan omaa elämäänsä ihan rauhassa. Kyllä niitä on naisissa vähintään yhtä paljon kuin miehissä, mitkä saa toisen elämän sekaisin.[/QUOTE]

Onhan niitä naisissakin.

Miksiköhän tätä palstaa edes lueskelen, varmaan siksi, että erosin facebookista ja tää korvaa sen, eli joku on sitä mieltä, että elämäni on tyhjää kun näitä luen.

No tämä ei ollut pointti, vaan se, että ap kirjoitti varsin hyvin, otteen omasta elämästä, ollen onnellinen. Hyvä hänelle, keneltä se on pois jos hänellä on asiat hyvin, näin????

Sitten tulee ensimmäiset persereijät, jotka sanoo vastaan aloittajalle, säälien että yh, että on hän ei varmaan oikeasti voi olla onnellisen. Ja ylipäätää tää palsta ja melkein suurin osa kirjoittajista on niin vitun omaan elämäänä ja itteesä kyllästyneitä, että sisältöä siihen pieneen maailmaansa saavat ainoastaan sillä, että olipa kuka vaan kannustuksen tai hyvän ajatuksen tarpeessa, niin ei suoda edes kasvottomina hyvää sanaa. Ihminen on viheliäinen pirullinen otus, ja kaikille paskan jauhajille, ja negatiivisille toisten elämien mollaajille, toivon kaikkea paskaa omaan elämään. Toivottavasti synnyitte, elätte ja kuolette onnettomina.

Ei mulla muuta, hyvää joulua :)

^
En nyt ihan noin kovasti olisi itse sanonut, mutta kieltämättä välillä tulee samantapaisia ajatuksia :D. Joskus kiehahtaa yli ihmisten nälviminen ja negatiivisuus. Pidetään sitä omaa toimintatapaa ainoana oikeana, eikä edes yritetä ymmärtää mitään muuta.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Olet mieluimmin yksin, kuin hyvän puolison kanssa?
Miksi niin moni yh uhoaa että on parempi olla yksin kuin rentun kanssa? Etkö usko että on muunkinlaisia miehiä kuin huonoja, vai eikö sinulle kelpaa hyvä?

[QUOTE="Minea";27756146]Miksi kaikkien pitäisi haluta olla parisuhteessa?

En mä ainakaan halua olla. Mä nautin vapaudestani ja siitä, että saan tehdä mitä haluan.[/QUOTE]

Samoin. Minulle ainakin riitti kaksi "kokeilua", en jaksaisi enää! Totta, ikävähän se joskus on lasten puolesta,mutta mielummin keskityn heidän hyvinvointiin näillä eväillä ja toivon, että heillä käy parempi tuuri elämässä aikuisina, mitä sitten haluavatkaan!

[QUOTE="Minea";27756146]Miksi kaikkien pitäisi haluta olla parisuhteessa?

En mä ainakaan halua olla. Mä nautin vapaudestani ja siitä, että saan tehdä mitä haluan.[/QUOTE]

Ei tarvitsekaan, mutta tuntuu että (liian) monelle yksinolon vastakohta on elo kamalan puolison kanssa. Niin kuin hyvää parisuhdetta ei olisi olemassakaan, tai siihen ei itsekään kykene.

[QUOTE="quu";27755186]Minä erosin väkivaltaisesta narsistista. Olimme 2v. yhdessä.Nyt odotan että saan lapseni takaisin.On niin yksinäistä.Lapsi on avioliitosta aikaisemmassta suhteesta.Toistaiseksi huostaanotettu minun masennuksen takia.[/QUOTE]

Eikö sinulla ollut tukiverkostoa?
Otitko tarjotun avun vastaan?
Masennus ei täällä ole syy lapsen pois viemiseen.

Yhteistyössä