H
hivenenhullu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja jeesus:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja minnie:Mä en taas yajuu tollasii ihmisiä jotka oikeesti on niin tolloja : minä olen niin kauan ajanut ja niin hyvä kustki ja osaan tooosi hyvin välttää tilanteita enkä ota riskejä ja bla blaa blaa.....hei haloo! ei ne kolarit aina välttämättä susta lähe, toinen auto voi tulla vaikka minkä nurkan takaa! EIhän sillä ole sillon mitään merkitystä kuka olet ja kuinka autoasi ajat!!!
huoh... mä en jaksa jankkaa tästä... omalla toiminnalla pystyy välttämään valtaosan vaaratilanteista, nopeudella,reitillä ja ennakoinnilla.. se nyt vaan on fakta..
Oletko sä jotenkin Tyhmä? Ymmärrätkö sä mikä on Fakta??? Fakta ei todellakaan ole se että kun sä oot niin upee ajamaan sitä autoas ettäkö se estäis esim. kunnon kolarin jos toinen auto lentää jostain sun niskaas.
Ei sillä että suosin hurjastelua mutta en käsitä miten joku voi olla nuin typerä että luulee että niitä kolareja ei sitten satu ku oon ite niin "hyvä"
huoh... kyllä sillä omalla ajollaan voi vaikuttaa... liikenteesä on idiootteja, se on totta.. mutta siltikin sillä omalla ajamisella voi vaikuttaa siihen kolaroiko vai ei.. ja nyt ei puhuta maanteistä jossa tapahtuu vaarallsiia ohituksia huonoissa ajokeleissä.. van ihan normi kaupunki ajoa...
ja niitä kolareita ei ole mulle sattunut koska todellakin osaan kiinnittää huomiota siihen liiikenteesen ja varoa niitä muita..
Uskomaton ajattelutapa, ei voi muuta sanoa!
Nämä mielestään "erinomaiset kuskit" taitaakin olla just aiellä onnettomuustilastojen kärkipäässä.
niin, itseaisssa kun mä olen ajanut säässä kuin säässä ja paljon, kolareita en ole ajanut.. ne jotka noita kolareita ajaa on juurikin niitä idiootteja jotka eivät osaa varoa tai ajaa turvallisesti..
No entäs esim. Konginkangas, olisiko se bussikuski jos on niin taitava ajaja voinut väistää sen päälle tulevan rekan??
ja edelleenkin , mikäli siihen rekkaan olisi törmännyt se henkilöauto missä lapsi olisi asianmukaisesti kiinni istuimessa.. niin siinä olisi joka tapauksessa kuoltu... te olette nyt vähän idiootteja näillä teidän jankkauksilla
ja sulla on väärä nimimerkki... hivenen voi poistaa![]()
ja sä oot muuten vain idiootti... kyllä siinä kolarissa olis joka tapauksessa ruumiita tullut.. tämä keskustelu nyt kuitenkin on hippasen eri asiasta..