taas nimistä!!!!

Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.

Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:
Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.

Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 10:36 mammammaa kirjoitti:
Sofia ei ole etunimenä vielä ihan hirveän yleinen...
Olisko Sofia Anniina Olivia? :) Tai Sofia Jenna Olivia?
Sofioita on näistä kolmesta nimestä kastettu eniten.
Anniina Emma Sofia...mies käski ehdottaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:
Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.

Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.
Niinpä!!!
Mikään muu nimi ei ollu oikein mun mieleen, muuta kun toi Olivia! Tai no ehkäpä Sofia, mutta sekin alkaa oleen jo tosi yleinen...
 
kävin kattoon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 15:55 Vilma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 20:03 vieras kirjoitti:
Itse en henk koht tykkää Anniinasta enkä Sofiasta, joten ehdotan Jennaa. Se on kiva eikä ihan niin yleinenkään nimi.

Miten ois vaikka Jenna Jutta/Johanna Olivia tai jos haluat käyttää noita muita etunimivaihtoehtoja, niin vaikka Jenna Sofia/Anniina Olivia?
Jenna on tosi yleinen nimi.....tiedoks vaan sulle.
Niinpä!!!
Mikään muu nimi ei ollu oikein mun mieleen, muuta kun toi Olivia! Tai no ehkäpä Sofia, mutta sekin alkaa oleen jo tosi yleinen...
Jenna on tosiaan ollu monen vuoden ajan suosituimpien etunimien listalla.(Anniina viimeksi vuonna 1999)Sofioitkin löytyy jo tosi paljon.
 
ANNIINA :heart: (ei kovin yleinen..)

Meillä Anniina Tea Tuulikki (s.12/02, kastettu 2/03)


Miten ois :
Anniina Nea Olivia
Anniina Sini Olivia
Anniina Oona Olivia
Anniina Laura Olivia
Anniina Heli Olivia
Anniina Emmi Olivia

 

Yhteistyössä