\|O :ashamed:
mulle tuli viime viikolla lappu pankista että visa electroninne on saapunut
olin et mitä ihmettä,et en mä sellasta oo tilannu... ja siis mulla on nyt tavis pankkikortti jonka tiedän poistuvan käytöstä,mut en tienny et pankki automaattisesti hankkii mulle uuden electronin.. no,perjantaina ryntäsin pankkiin viittä ennen sulkemisaika et tulin nyt hakee sen electronini ja siin juteltiin ja jaariteltiin ja pankkitäti kysy multa et haluanko pitää sen pankkikorttini vielä.. pähkäsin hetken ja sanoin et en kai mä sil mitää tee,et meen vaan sekasin jos on kaks korttia
no,täti siihen et niin just et kun tunnuslukukaan ei muutu,niin mitä sä kahdella kortilla jois sama tunnusluku. olin et niin just ja poistuin pankista uudenkarheen electronini kanssa.
viikonlopun aikana sit huomasin et kah,mun vanha tunnusluku ei käykään
en siis tiedä electronini tunnuslukua
ja se mikä sapettaa,on et ne ei vastaa mulle pankissa puhelimeen,oon koko aamun yrittäny soittaa
\|O \|O \|O
lisäks ollaan mun vanhemmilla ja piti kävellä kotiin,mut sataa ku esterin prseestä
anteeks nyt taas valitus,nää maanantait EI ole mun päiviä :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mulle tuli viime viikolla lappu pankista että visa electroninne on saapunut
no,täti siihen et niin just et kun tunnuslukukaan ei muutu,niin mitä sä kahdella kortilla jois sama tunnusluku. olin et niin just ja poistuin pankista uudenkarheen electronini kanssa.
viikonlopun aikana sit huomasin et kah,mun vanha tunnusluku ei käykään
ja se mikä sapettaa,on et ne ei vastaa mulle pankissa puhelimeen,oon koko aamun yrittäny soittaa
lisäks ollaan mun vanhemmilla ja piti kävellä kotiin,mut sataa ku esterin prseestä
anteeks nyt taas valitus,nää maanantait EI ole mun päiviä :ashamed: :ashamed: :ashamed: