TAAS MULLE KÄVI NÄIN!!!!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Olen yksin kotona ja kävin pikasuihkun, pelkät alusvaatteet päällä juoksin alakertaan koska olin unohtanu muut vaatteet kylppäriin ja kappas, samantien ko pääsen portaat alas ulko-ovi aukeaa ja sisälle talsii vesimittarin lukija :headwall: Ja juu, meillä ei ovikello toiminnassa, enkä ollu muistanu pistää ovea lukkoonkaan...

Mutta löysin tästä jotaki positiivista. En ainakkaan ollu ennää suihkussa. Koskapa se vesimittari on siellä kylppärissä eikä kylppärin ovi ollu lukossa ja ja ja.... :ashamed:

Luulenpa että se ukkeli järkytty enemmän mitä mie. :xmas:

Kylppäri alakerrassa. Siellä kävin suihkussa. Suihkun jälkeen pyyhe ympärillä yläkertaan vaatekaapille, alusvaatteet päälle ja hoksasin että muut vaatteet jäi alakertaan koska sielä ne riisuinki... Ja mie juoksen aina portaat alas. Siksipä harvoin alas asti tulenkaan jaloillani :xmas:

Mulla on suorastaa kammo käydä päivällä suihkussa kun oon varma et just paukkaa huoltomies jotaki asiaa hoitamaan kun pääsen nakuna kylppäriin :laugh: meillä ainaki se vaan kilauttaa pari kertaa ja tulee sisään. Joskus oon ollu lasta nukuttamassa ja en oo ihan ehtiny ovelle ni kliks käy avain lukossa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on suorastaa kammo käydä päivällä suihkussa kun oon varma et just paukkaa huoltomies jotaki asiaa hoitamaan kun pääsen nakuna kylppäriin :laugh: meillä ainaki se vaan kilauttaa pari kertaa ja tulee sisään. Joskus oon ollu lasta nukuttamassa ja en oo ihan ehtiny ovelle ni kliks käy avain lukossa :ashamed:

No joo, mullekki on kerrostalossa tapahtunu just tuota että olen suunnilleen pikkuhoususillaan kävelly eteisen halki nii sieltä on joku tullu sisälle omilla avaimilla, eikä ne ees aina rimpauta sitä kelloa |O

Yhteistyössä