Taas mies on menossa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivoissaan

Vieras
illalla työpaikan saunailta.

Alkuviikon oli työmatkalla ja muuten tehnyt töissä pitkää päivää. Viime lauantain oli töissä. Sitä edellisenä meillä kävi viikonlopun vieraita. Sitä edellisenä oli juomassa ja firman juhlissa. Sitä edellisenä juomassa ja häissä mun kanssa (ilman lapsia). Sitä edellisenä katsoi lapsia kun mulla oli ekan kerran vuoteen menoa, tulin kyllä 10 kotiin. Sitä edellisenä oli polttareissa. Sitä edellisenä juomassa.

Viikolla on töissä, tekee ylitöitä ja vähintään kerran viikossa on reeneissä.

Yritin tossa laskeskella, että se on ollut kotona niin, että oltais oltu viikonloppu ihan perheen kesken, ilman vieraita, tai ryyppyreissuja niin varmaan tuolla heinäkuun lopussa....

Olen asiasta puhunut ja on sanonut ymmärtävänsä ja muuttavansa tapoja ja tässähän tämä nähtiin.

Eilen kysyin, että oletko menossa, niin totesi, että kyllähän se on pakko mennä, kun olen jo livannnut... meinasin todeta että eikö niille voi sanoa, että olen nyt kotona vaimon kanssa, ennenkuin se jättää....

Jäipä sanomatta. Toisaalta ei jaksa haastaa riitaa, mutta kyllä mua taas vituttaa!!!

Plussana vielä se, että auto on rikki ja miehen piti tänään se korjata vihdoin, että oltais päästy käymään kaverin luona niin eipähän se mennyt. En tiedä miksi. Ollaan siis jumitettu kotona jo koko viikko kun se auto on rikki kun on pitänyt sitä ja tätä.

Että mitäs tässä tekis?

ei mieskään mennyt silloin kun alettiin olee yhdessä.... mutta nyt on alkanut menojalka näköjään vipattaa ja olen sitä jo puoli vuotta katsellut... kuukausi saattanut olla tässä välissä, mutta keväällä meni ja nyt taas... 4 vuotta oltu yhdessä.

Mä en oikein osaa muuta sanoa kun ihan oikeasti ihmiset ajatelkaa että me eletään (todennäköisesti) vain kerran täällä ja jos ei ole hyvä olla niin asialle tarttee tehdä jotain!

Mä olen tässä ajan myötä,vaikken mikään viisas ole vieläkään , niin jättänyt muutamia sellaisia ystäviä joita oli.Ihan sen takia että mä en saanut kertakaikkian niistä suhtesta mitään.Haukuttiin selän takana jne.

Mutta siis jos sulla on paha olla niin kovat aseet esiin vaan!

Meillä on välillä vähän sama juttu, perheelle voi sanoa ei mutta kavereille ei voi sanoa ei. Tästä asiasta on tapeltu monet kerrat, mut minkäs teet kun ei mene jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä en oikein osaa muuta sanoa kun ihan oikeasti ihmiset ajatelkaa että me eletään (todennäköisesti) vain kerran täällä ja jos ei ole hyvä olla niin asialle tarttee tehdä jotain!

Mä olen tässä ajan myötä,vaikken mikään viisas ole vieläkään , niin jättänyt muutamia sellaisia ystäviä joita oli.Ihan sen takia että mä en saanut kertakaikkian niistä suhtesta mitään.Haukuttiin selän takana jne.

Mutta siis jos sulla on paha olla niin kovat aseet esiin vaan!

Voisiko vielä kiltti kertoa mitkä ne kovat aseet on?

Olen tosiaan laittanut mailia ja yrittänyt puhua... ei auta. mitä siis seuraavaksi?

Yhteistyössä