Taas mies lähti otille...

Tellu
Syyttelemättä mitenkään, miten te jaksatte? Siis jos mies on juovuksissa joka viikonloppu.
Meillä juo joskus hiukan ja nekin työn puolesta ulkoiluja. Ja mun mielestä sekin on inhottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Syyttelemättä mitenkään, miten te jaksatte? Siis jos mies on juovuksissa joka viikonloppu.
Meillä juo joskus hiukan ja nekin työn puolesta ulkoiluja. Ja mun mielestä sekin on inhottavaa.
No joka viikonloppu ottaa, molempina päivinä, tarttee kuulemma sen kun on niin raskasta töissä. Minä eilen mainitsin vapaasta illastani, niin tokaisi töykeästi, että minulla on joka päivä vapaata, kun olen kotona (raskaana, kahden lapsen kanssa...)

Erimielisyyttä tuli kyllä asiasta, ja mies vaan lähti... Eikäpä tullut kotiinkaan yöksi, ystäväni laittoi yöllä viestin, että olisivat menneet hänen miehen kanssa heille. Niin ärsyttää nämä "ei tulla kotiin yöksi" tavat :ashamed:

Uhkasin sitä illalla taas erolla, ja etten halua nähdä häntä enään.
Koska ei perheestään välitä, eikä kiinnosta paskan vertaa mikään mikä meihin liittyy. Ei kysynyt eilen edes minun neuvola käynnistä, ei lasten lääkärikäynnistä, ei mistään...

Kunhan vaan pääsi taas vetämään pään täyteen :(
 
Anna
Ja sitte ne vokottelee tuolla kylillä vieraita naisia :x

Viime vkl olin antanu mun numeron jollekki. Soitti seuraavana päivänä et moi, eilen tavattiin. Juteltiin aikamme ja sit sano et joo, oon muuten varattu, haittaako?!
 
Anna
Ja sitte ne vokottelee tuolla kylillä vieraita naisia :x

Viime vkl olin antanu mun numeron jollekki. Soitti seuraavana päivänä et moi, eilen tavattiin. Juteltiin aikamme ja sit sano et joo, oon muuten varattu, haittaako?!
 
Anna
niin sis, minähän en tienny jotta varattu on, eikä ollu eka kertakaan tuo.

Mutta sinisilmänen ei kannata olla, vaikka tieto lisää tuskaa niin kyllä se sen arvonenkin on.

tätä edellinen varattu, joka yritti vokotella, sai paskasen lopun. Soitin hänen vaimolleen. Oli todella kiitollinen, sanoi osanneensa jo epäillä mutta oli kiva saada viimeinkin todisteet.
 

Yhteistyössä