Taas meni Fingerpori yli hilseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsä pää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
078532e9663b42118bf5bbec928621d7.jpg

Mua niin rasittaa kun fingerporin rakastajat aina viljelee tota "sä et vaan sit tajua noita"-lauseita, jos sanoo ettei tykkää ko. stripeistä. Ne on mun mielestä niin kökköjä, väkisinväännettyjä ja kämäsiä, ymmärrän kyllä ihan mainiosti jokaisen. Luen stripin hesarista päivittäin, toivoen, että sieltä joku hyvä juttu eteen tulis, mutta ei. Tuntuu, että ton tykkääjät luulevat, että muu jengi on jotenkin tyhmää, ja kokee jotain ylemmyyttä kun itse "ymmärtää" noi jutut. Tosin osa porukasta todella on niin tyhmää ettei noitakaan tajua.

Palataanpa tuohon aloittajan esimerkkiin. Onhan se ihan korni. Harva sitä tajusi, eikä ole edes tarve. Kehukoon nyt "fiksut" itseään miten erinomaisia stripit ovat ja miten yksinkertainen niiden viesti on. On vaan yksinkertaisia lukijoita joille ei avaudu; nauretaan niille.

[QUOTE="Morrison";29348113]Palataanpa tuohon aloittajan esimerkkiin. Onhan se ihan korni. Harva sitä tajusi, eikä ole edes tarve. Kehukoon nyt "fiksut" itseään miten erinomaisia stripit ovat ja miten yksinkertainen niiden viesti on. On vaan yksinkertaisia lukijoita joille ei avaudu; nauretaan niille.[/QUOTE]

:|

Kukkahatuille ei välttämättä aukea asiat kun on niin kiire tuomita.

Huumori kun se tehdään niin että ei oikeasti kuvata stripissä mitään graafisesti ällöä vaan leikitään sanoilla ja käsitteillä, on hiton vaikeaa.

En itse tykkää juurikaan mistään näistä kirjaimellisista vitseistä missä mauttomasti puhutaan järkyttäviä huumorin varjolla, mutta tuo fingerporin tyyli leikkaa minusta eri tasolla kuin sillä dead baby-tyylisillä paskoilla vitseillä jotka on etovia.

Mutta niin, ei kaikki ole kaikkia varten, eikä kenenkään tarvitse selitellä omaa makuaan.

[QUOTE="what";29348134]Tätä minä en tajunnut vaikka kuinka käänsin ja väänsin?[/QUOTE]

niin, tiukka aikataulu tehdä luonnos katedraalista, miltä nuo "tornit" näyttävät....

[QUOTE="what";29348134]Tätä minä en tajunnut vaikka kuinka käänsin ja väänsin?[/QUOTE]

Nyt luulen tajunneeni. Olenkohan likaisen mielikuvituksen omaava?
Arkkitehdillä tuli kiire ostoksille, kun honasi, että pienoismalli on katollisten tarkistettavana. Pientä voitelua ja aah, ihana tepopimppi ovessa.

Kukkahatuille ei välttämättä aukea asiat kun on niin kiire tuomita.

Huumori kun se tehdään niin että ei oikeasti kuvata stripissä mitään graafisesti ällöä vaan leikitään sanoilla ja käsitteillä, on hiton vaikeaa.

En itse tykkää juurikaan mistään näistä kirjaimellisista vitseistä missä mauttomasti puhutaan järkyttäviä huumorin varjolla, mutta tuo fingerporin tyyli leikkaa minusta eri tasolla kuin sillä dead baby-tyylisillä paskoilla vitseillä jotka on etovia.

Mutta niin, ei kaikki ole kaikkia varten, eikä kenenkään tarvitse selitellä omaa makuaan.

En nyt mitään hirveän tuomitsevia tekstejä tässä ketjussa nähnyt? Ehket trkoittanutkaan. Jos tarkoitit minun kommenttiani, niin kaukana olen kukkahatusta. Dead baby-vitsit eivät kiinnosta lainkaan.
Itse tykkään älykkäämmästä huumorista, tai sitten taas sellasesta aivan älyvapaasta. Mun makuun fingerpori ei mene kumpaankaan, vaan jää sinne väkisinväännettyjen listaan. Tosin Jarlahan ei itse noita suurinta osaa edes keksi, joten ehkä siksi vetoaa ihmisiin myös. Mutta joo, kaikki ei oo kaikille.

[QUOTE="kielipoliisi";29348186]En nyt mitään hirveän tuomitsevia tekstejä tässä ketjussa nähnyt? Ehket trkoittanutkaan. Jos tarkoitit minun kommenttiani, niin kaukana olen kukkahatusta. Dead baby-vitsit eivät kiinnosta lainkaan.
Itse tykkään älykkäämmästä huumorista, tai sitten taas sellasesta aivan älyvapaasta. Mun makuun fingerpori ei mene kumpaankaan, vaan jää sinne väkisinväännettyjen listaan. Tosin Jarlahan ei itse noita suurinta osaa edes keksi, joten ehkä siksi vetoaa ihmisiin myös. Mutta joo, kaikki ei oo kaikille.[/QUOTE]

Miksi luet sitten fingerporia?

Eihän kukaan fiksu osta maitoa jos inhoaa sitä ja tykkää mehusta.

Miksi luet sitten fingerporia?

Eihän kukaan fiksu osta maitoa jos inhoaa sitä ja tykkää mehusta.

Kerroin sen tuossa edllisessä viestissä. Hesarin stripin näkee joka tapauksessa joka päivä, tulee se siinä luettua väkisinkin. Odotan edelleen sitä mahtavaa vitsiä. Joskus niissä on jotain, mutta ei usein ne jää puolitiehen. Ehkä mä oon hiukan masokisti myös...

No mihin kauppaan Heimo kirmaa ja miltä noi pienoismallin tolpat näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys;29347588:
Että on lukenut aiemminkin fingerporia ja on ainakin jonkin verran kielellisesti lahjakas jotta ymmärtää sanojen monimerkityksellisyyden.

Kuinka niin?

Ei tuota lukiessa tarvitse kyllä niin lahjakas olla.

Ja enköhän ole tuota lukenut, mutta silti mielestäni tuo pedofiilijuttu oli mauton. Saanko olla sitä meiltä vaikka olenkin LAHJAKAS fingerporin lukija ja ymmärtäjä???????

[QUOTE="Kanki";29348491]Eipä löydy mun koneelta mitään -merkkejä jos esim. harmaana kirjoittaa. Onko sitten jossain mobiililaitteissa?[/QUOTE]

Tee näin:
Kirjoita [, sitten kirjoitat i, sitten kirjoitat m, sitten kirjoitat g, sitten ] jne. Kai sulla näppäimistö koneessasi on kuitenkin....

[QUOTE="kielipoliisi";29348197]Kerroin sen tuossa edllisessä viestissä. Hesarin stripin näkee joka tapauksessa joka päivä, tulee se siinä luettua väkisinkin. Odotan edelleen sitä mahtavaa vitsiä. Joskus niissä on jotain, mutta ei usein ne jää puolitiehen. Ehkä mä oon hiukan masokisti myös...[/QUOTE]
Taitaa sinun Heasrin lukeminen kestää ikuisuuden kun et pysty skippaamaan yhtään juttua

[QUOTE="Kanki";29348491]Eipä löydy mun koneelta mitään -merkkejä jos esim. harmaana kirjoittaa. Onko sitten jossain mobiililaitteissa?[/QUOTE]

Syötät ne manuaalisesti näppikseltä, tietty

Yhteistyössä