Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmetyttää vain miksi heikkolahjaisten pitäisi päästä yliopistoihin, mun mielestä sinne sopii paremmin ikäluokkansa fiksuimmat.No onhan se nyt päivänselvää, että mamun tai muuten heikompilahjaisen nuoren saaminen ylioppilaaksi on vaikeampaa ja siten kalliimpaa kuin terävän ja motivoituneen nuoren.
Ihmetyttää vain miksi heikkolahjaisten pitäisi päästä yliopistoihin, mun mielestä sinne sopii paremmin ikäluokkansa fiksuimmat.
Tässä sitä ollaan. Suomesta on häviämässä kohta kokonaan tasa-arvoisuus ja yhdenvertaisuusperiaate. Kantasuomalaisista on tehty kakkosluokan kansalaisia.
Näin on. Mutta ei niissä seuraavissa vaaleissakaan saada mitään uutta aikaiseksi. Piti Suomen parantua kun saatiin persut hyviin asemiin. Ja hah, kaikki mitä niiden piti vastustaa, on tapahtunut suuressa mittakaavassa ja pahempana kuin koskaan.
Jos persuilla olisi todellinen valta (ainut puolue), niin voit olla varma että rajat olisi tukittu alkuunsa ja Irakin ja Somalian kansalaisille ei myönnettäisi mitään turvapaikkoja.
Harmi kun mikään puolue ei koskaan saa täyttä valtaa Suomessa. Se olisi mielenkiintoista kun joku sais vetää täysin omaa linjaakunhan ei vasemmisto..,,
Kaikki menee juuri suunnitelmien mukaan.Tässä sitä ollaan. Suomesta on häviämässä kohta kokonaan tasa-arvoisuus ja yhdenvertaisuusperiaate. Kantasuomalaisista on tehty kakkosluokan kansalaisia.
Ihmetyttää vain miksi heikkolahjaisten pitäisi päästä yliopistoihin, mun mielestä sinne sopii paremmin ikäluokkansa fiksuimmat.
Siitä, että pääsee ylioppilaaksi, on vielä helvetin pitkä matka siihen että pääsee yliopistoon. Varmaan matuille tulee sinnekkin kiintiöt vastaavasti kuin rantaruåttalaisilla.