Taas mamut lisäsivät loistoaan raiskaustilastoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26184399]No niin, apukoululainen taas pääsi loistamaan!

:attn: vain yksi nimimerkki per keskustelu.[/QUOTE]

Voisitko käyttää eri nimimerkkiä? Kuuluu hyviin tapoihin, olla käyttämättä samaa nimimerkkiä, mitä minä olen tässä keskustelussa jo käyttänyt.

miettikääpä tätä: jos tilastojen mukaan joka kolmas raiskaus on mamun tekemä niin sehän tarkoittaa silloin sitä että 2 kolmesta raiskauksesta on suomalaisen tekemä.

[QUOTE="vieras";26184425]Voisitko käyttää eri nimimerkkiä? Kuuluu hyviin tapoihin, olla käyttämättä samaa nimimerkkiä, mitä minä olen tässä keskustelussa jo käyttänyt.[/QUOTE]

Sinä siis myönnät olevasi apukoululainen? Hyvä, että olemme jostain asiasta samaa mieltä. =)

[QUOTE="sarita";26184726]miettikääpä tätä: jos tilastojen mukaan joka kolmas raiskaus on mamun tekemä niin sehän tarkoittaa silloin sitä että 2 kolmesta raiskauksesta on suomalaisen tekemä.[/QUOTE]

Ja mietipä sinä sitä, ettei niitä mamuja kuitenkaan ole Suomessa kolmasosaa kansasta. Siinä vaiheessa, kun on, niin täällä ei enää uskalla naiset liikkua yksin ulkona.

[QUOTE="aapee";26184775]Ja mietipä sinä sitä, ettei niitä mamuja kuitenkaan ole Suomessa kolmasosaa kansasta. Siinä vaiheessa, kun on, niin täällä ei enää uskalla naiset liikkua yksin ulkona.[/QUOTE]

Tilanne pk-seudulla on paikoin jo niin, että hälyttimen kanssa täytyy liikkua iltaisin.

[QUOTE="vieras";26184736]Sinä siis myönnät olevasi apukoululainen? Hyvä, että olemme jostain asiasta samaa mieltä. =)[/QUOTE]

En tiedä mitä tarkoitat apukoululaisella, mutta jos luulet että olen kirjoittanut eri nimimerkeillä tähän ketjun niin olet väärässä.

[QUOTE="aapee";26184775]Ja mietipä sinä sitä, ettei niitä mamuja kuitenkaan ole Suomessa kolmasosaa kansasta. Siinä vaiheessa, kun on, niin täällä ei enää uskalla naiset liikkua yksin ulkona.[/QUOTE]

ei niin mutta raiskauksia tehneistä on, ei niihin tilastoihin koko kansaa lasketa vaan vain ne henkilöt jotka ovat raiskanneet.

[QUOTE="vieras";26184783]Tilanne pk-seudulla on paikoin jo niin, että hälyttimen kanssa täytyy liikkua iltaisin.[/QUOTE]

Mä otin Stadissa asuessani aina taksin kotiin iltariennoista saavuttuani, vaikka myöhään kulkevia bussejakin oli. Joskus taksikuski jäi vielä ystävällisesti katsomaan, että pääsin porttikonkien sisäpuolella.

Mut on toi kamalaa!!

[QUOTE="vieras";26184425]Voisitko käyttää eri nimimerkkiä? Kuuluu hyviin tapoihin, olla käyttämättä samaa nimimerkkiä, mitä minä olen tässä keskustelussa jo käyttänyt.[/QUOTE]

No okei, mä käytän sit Sannaa, kunhän sä lupaat käyttää vain ja ainoastaan "vierasta".

Tässäkin ketjussa sulla on aika monta nimmaria.

Paljonko Suomessa on maahanmuuttajia, prosenteissa? Jotain 3-5% En siis tiedä, arvioin vaan, kertokaa oikea luku te jotka tiedätte.

No, anyway. Jos raiskaajista 33% on ulkomaalaisia (ja siis maahanmuuttajia, ei turisteja, vai meneekö se noin?) niin kyllähän jokin on väkisinkin ihan helvetin pahasti pielessä.

Mä en ole rasisti. Mä en ole sitä mieltä, että jokainen ulkomaalainen on potentiaalinen raiskaaja. Enkä ole sitä mieltä, etteikö suomalainen voisi olla (ja olisikin) potentiaalinen raiskaaja. Eikä sillä mun mielestä ole merkitystä, minkä värinen penis raiskaa, raiskaus on aina yhtä paha rikos. Mutta sitä mieltä olen, että jokin on pielessä ja pahasti, jos pieni väestönosa tekee noin ison osan raiskauksista. Joku selitys ja syy siihen on oltava, ja kun löytyy se syy niin löytyy ehkä myös keinot puuttua siihen (ne keinot ei mun mielestä kylläkään ole se, että suljetaan rajat ja hoetaan talvisotaa, perkelettä, yms).

Paljonko Suomessa on maahanmuuttajia, prosenteissa? Jotain 3-5% En siis tiedä, arvioin vaan, kertokaa oikea luku te jotka tiedätte.

No, anyway. Jos raiskaajista 33% on ulkomaalaisia (ja siis maahanmuuttajia, ei turisteja, vai meneekö se noin?) niin kyllähän jokin on väkisinkin ihan helvetin pahasti pielessä.

Mä en ole rasisti. Mä en ole sitä mieltä, että jokainen ulkomaalainen on potentiaalinen raiskaaja. Enkä ole sitä mieltä, etteikö suomalainen voisi olla (ja olisikin) potentiaalinen raiskaaja. Eikä sillä mun mielestä ole merkitystä, minkä värinen penis raiskaa, raiskaus on aina yhtä paha rikos. Mutta sitä mieltä olen, että jokin on pielessä ja pahasti, jos pieni väestönosa tekee noin ison osan raiskauksista. Joku selitys ja syy siihen on oltava, ja kun löytyy se syy niin löytyy ehkä myös keinot puuttua siihen (ne keinot ei mun mielestä kylläkään ole se, että suljetaan rajat ja hoetaan talvisotaa, perkelettä, yms).

Samaa mieltä!

[QUOTE="vieras";26184783]Tilanne pk-seudulla on paikoin jo niin, että hälyttimen kanssa täytyy liikkua iltaisin.[/QUOTE]

:D niin missä pk-seudulla on näin? anna mun kaikki kestää..

ei ole uskottavaa, vaikka miten yritätte. suurin osa mamuista ei kuitenkaan raiskaa, tulkoon lisää vaan niin te voitte kohta sulkeutua neljän seinän sisälle jos niin on parempi elää.

Joku selitys ja syy siihen on oltava, ja kun löytyy se syy niin löytyy ehkä myös keinot puuttua siihen (ne keinot ei mun mielestä kylläkään ole se, että suljetaan rajat ja hoetaan talvisotaa, perkelettä, yms).

Toki.

Tilastot itsessään ovat yksi selitys. Valtaosa suomalaisista on keski-iän ylittäneitä. Mamuista valtaosa on ns. hankalassa iässä olevia nuoria miehiä. Se jo itsessään on oiva keino saada tilastoihin "väriä".

Lisäksi rikoksiin syyllistyy (pahoittelen, joudun turvautumaan tilastoon, vaikka se on aina riski) 0,06% mamuista. Siksi on turha miettiä "mitä niille mamuille nyt kannattais tehdä" - kun yli 99% heistä ei ole ongelmaksi, niinkuin itsekin tiedät.

On siis tietty mamuporukka, jotka tekevät suurimman osan rikoksista. Se on iso ongelma, muttei koske kaikkia mamuja.

Jokainen rikollinen on tehnyt väärin ja pitää tuomita. Tietenkin.

P.S. Älä jaksa tehdä tästä mitään vastakysymystä lepsa, en nimittäin taida vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26185039:
Toki.

Tilastot itsessään ovat yksi selitys. Valtaosa suomalaisista on keski-iän ylittäneitä. Mamuista valtaosa on ns. hankalassa iässä olevia nuoria miehiä. Se jo itsessään on oiva keino saada tilastoihin "väriä".

Lisäksi rikoksiin syyllistyy (pahoittelen, joudun turvautumaan tilastoon, vaikka se on aina riski) 0,06% mamuista. Siksi on turha miettiä "mitä niille mamuille nyt kannattais tehdä" - kun yli 99% heistä ei ole ongelmaksi, niinkuin itsekin tiedät.

On siis tietty mamuporukka, jotka tekevät suurimman osan rikoksista. Se on iso ongelma, muttei koske kaikkia mamuja.

Jokainen rikollinen on tehnyt väärin ja pitää tuomita. Tietenkin.

P.S. Älä jaksa tehdä tästä mitään vastakysymystä lepsa, en nimittäin taida vastata.

Olet pahasti hakoteillä. Päivänselvä syy on kulttuurierot. Muslimien kulttuuriin kuuluu naisen alistaminen ja halventaminen. He eivät halua sopeutua suomalaiseen ja länsimaiseen kulttuuriin, vaan haluavat levittää oman kulttuurinsa ja uskontonsa tänne.

Lapsiamme ja lastenlapsiamme odottaa ikävä tulevaisuus parin vuosikymmenen päästä, jos nykymeno saa jatkua tällaisenaan. Minun mielestäni kaikki mamu-rikolliset pitää palauttaa lähtömaahansa. Toinen vaihtoehto on ostaa vankilapalvelut Siperiasta ja määrätä naisiin kohdistuvasta väkivallasta kunnolliset rangaistukset.

[QUOTE="aapee";26185517]
Minun mielestäni kaikki mamu-rikolliset pitää palauttaa lähtömaahansa.[/QUOTE]

Mutta entäs täällä syntyneet mamu-taustaiset rikolliset, jotka eivät välttämättä koskaan ole edes käyneet vanhempiensa kotimaassa? Palautetaanko heidät vaikka Korsoon, jos siellä elivät ensimmäiset viisi vuotta elämästään, kun nyt sattuvat asumaan Vuosaaressa?

[QUOTE="vieras";26185539]Mutta entäs täällä syntyneet mamu-taustaiset rikolliset, jotka eivät välttämättä koskaan ole edes käyneet vanhempiensa kotimaassa? Palautetaanko heidät vaikka Korsoon, jos siellä elivät ensimmäiset viisi vuotta elämästään, kun nyt sattuvat asumaan Vuosaaressa?[/QUOTE]

Palautetaan samaan maahan mistä suku on kotoisin: laskuvarjo selkään ja potku persiisiin oikean maan kohdalla. Takaan että rikollisuus vähenee oleellisesti...

[QUOTE="juu";26186097]Palautetaan samaan maahan mistä suku on kotoisin: laskuvarjo selkään ja potku persiisiin oikean maan kohdalla. Takaan että rikollisuus vähenee oleellisesti...[/QUOTE]

Ei tule muutosta ennen kuin on realistisia ehdotuksia..

Yhteistyössä