Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksittäistapaus jota ei missään nimessä saa yleistää! :attn:
Paljonko Suomessa on maahanmuuttajia, prosenteissa? Jotain 3-5% En siis tiedä, arvioin vaan, kertokaa oikea luku te jotka tiedätte.
No, anyway. Jos raiskaajista 33% on ulkomaalaisia (ja siis maahanmuuttajia, ei turisteja, vai meneekö se noin?) niin kyllähän jokin on väkisinkin ihan helvetin pahasti pielessä.
Mä en ole rasisti. Mä en ole sitä mieltä, että jokainen ulkomaalainen on potentiaalinen raiskaaja. Enkä ole sitä mieltä, etteikö suomalainen voisi olla (ja olisikin) potentiaalinen raiskaaja. Eikä sillä mun mielestä ole merkitystä, minkä värinen penis raiskaa, raiskaus on aina yhtä paha rikos. Mutta sitä mieltä olen, että jokin on pielessä ja pahasti, jos pieni väestönosa tekee noin ison osan raiskauksista. Joku selitys ja syy siihen on oltava, ja kun löytyy se syy niin löytyy ehkä myös keinot puuttua siihen (ne keinot ei mun mielestä kylläkään ole se, että suljetaan rajat ja hoetaan talvisotaa, perkelettä, yms).
Joku selitys ja syy siihen on oltava, ja kun löytyy se syy niin löytyy ehkä myös keinot puuttua siihen (ne keinot ei mun mielestä kylläkään ole se, että suljetaan rajat ja hoetaan talvisotaa, perkelettä, yms).
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26185039:P.S. Älä jaksa tehdä tästä mitään vastakysymystä lepsa, en nimittäin taida vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26185039:Toki.
Tilastot itsessään ovat yksi selitys. Valtaosa suomalaisista on keski-iän ylittäneitä. Mamuista valtaosa on ns. hankalassa iässä olevia nuoria miehiä. Se jo itsessään on oiva keino saada tilastoihin "väriä".
Lisäksi rikoksiin syyllistyy (pahoittelen, joudun turvautumaan tilastoon, vaikka se on aina riski) 0,06% mamuista. Siksi on turha miettiä "mitä niille mamuille nyt kannattais tehdä" - kun yli 99% heistä ei ole ongelmaksi, niinkuin itsekin tiedät.
On siis tietty mamuporukka, jotka tekevät suurimman osan rikoksista. Se on iso ongelma, muttei koske kaikkia mamuja.
Jokainen rikollinen on tehnyt väärin ja pitää tuomita. Tietenkin.
P.S. Älä jaksa tehdä tästä mitään vastakysymystä lepsa, en nimittäin taida vastata.