Taas mamut lisäsivät loistoaan raiskaustilastoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niinpä";26191010]Minkä vaalilupauksen perussuomalaiset rikkoivat?[/QUOTE]

Ainoa vaalilupaus, jonka pitivät, oli se että eivät tue kriisissä olevia euromaita. Kaikki muut lupaukset petettiin jättäytymällä vapaaehtoisesti oppositioon. Eurokriisiin vetoaminen olikin oiva tekosyy paeta vastuuta, kun persutkin tajusivat että tukipolitiikka on ainoa mahdollisuus.

[QUOTE="vieras";26191174]Persut on Suomen turhin puolue, ja jytky on jo viemärin uumenissa =)[/QUOTE]

Ai sä vaihdoit nimimerkkiä, mut kerro mitkä vaalilupaukset perussuomalaiset pettivät?

Ainoa vaalilupaus, jonka pitivät, oli se että eivät tue kriisissä olevia euromaita. Kaikki muut lupaukset petettiin jättäytymällä vapaaehtoisesti oppositioon. Eurokriisiin vetoaminen olikin oiva tekosyy paeta vastuuta, kun persutkin tajusivat että tukipolitiikka on ainoa mahdollisuus.

Yksilöi muutama vaalilupaus minkä perussuomalaiet pettivät.

Vaaleista on yli vuosi aikaa ja nyt valmistellaan Kreikalle kolmatta tukipakettia ja Espanjalle ensimmäistä: Näinkö kriisi ratkeaa?

[QUOTE="niinpä";26191180]On se siltä osin paremmin hoidettu, että ykköstuholainen Thors ei saanut jatkaa ministerinä, hänen ministeriönsä lakkautettiin ja tämä oli Jytkyn ansiota.

Työperättömälle maahanmuutolle pitää olla vastavoima ja valitettavasti ainoa vastavoima tällä hetkellä on perussuomalaiset, muista puolueista ei ole toimimaan järkevän maahanmuuton puolesta.[/QUOTE]

Ja miten persut on käytännössä toiminut järkevämmän maahanmuuton puolesta? Tai mitä persut ylipäänsä on saaneet aikaan tämän vuoden aikana? Paitsi riidelleet keskenään, erottaneet toisiaan ja olleet otsikoissa hakkaraistoilailuineen?

[QUOTE="vieras";26191238]Ja miten persut on käytännössä toiminut järkevämmän maahanmuuton puolesta? Tai mitä persut ylipäänsä on saaneet aikaan tämän vuoden aikana? Paitsi riidelleet keskenään, erottaneet toisiaan ja olleet otsikoissa hakkaraistoilailuineen?[/QUOTE]

Oikeampi kysymys olisi se, mitä hallitus on saanut aikaan järkevämmän maahanmuuton puolesta, hallitushan on kertomansa mukaan kova kantamaan vastuuta. Vastauksenhan me jo tiedämme: ei mitään. Sama rikollisten haaliminen Suomeen jatkuu.

[QUOTE="vieras";26185539]Mutta entäs täällä syntyneet mamu-taustaiset rikolliset, jotka eivät välttämättä koskaan ole edes käyneet vanhempiensa kotimaassa? Palautetaanko heidät vaikka Korsoon, jos siellä elivät ensimmäiset viisi vuotta elämästään, kun nyt sattuvat asumaan Vuosaaressa?[/QUOTE]

Korso on niin paska mesta muutenkin että voitais rakentaa korkeet muurit rajoille ja tuupata kaikki rikolliset väriin ja rotuun ja sukupuoleen katsomatta kaikki sinne. Tapelkoot ja riehukoot siellä sitten keskenään. Eikä kunnon kansalaisten tarviis asua enää Korsossa (siis niiden jotka siellä valitettavasti nyt asuvat).

[QUOTE="niinpä";26191287]Oikeampi kysymys olisi se, mitä hallitus on saanut aikaan järkevämmän maahanmuuton puolesta, hallitushan on kertomansa mukaan kova kantamaan vastuuta. Vastauksenhan me jo tiedämme: ei mitään. Sama rikollisten haaliminen Suomeen jatkuu.[/QUOTE]

Persujen vaaliteema taisi olla juuri maahanmuuttoasioihin vaikuttaminen. Ihmiset äänestivät, jytky tuli, ja sitten..niin, mitä sitten? Jytky muuttui tuhnuksi, mikään ei muuttunut ja pettyneet äänestäjät katosivat, persujen kannatus romahtanut gallupeissa. Että se siitä "muutoksesta".

[QUOTE="Lilly";26191317]Korso on niin paska mesta muutenkin että voitais rakentaa korkeet muurit rajoille ja tuupata kaikki rikolliset väriin ja rotuun ja sukupuoleen katsomatta kaikki sinne. Tapelkoot ja riehukoot siellä sitten keskenään. Eikä kunnon kansalaisten tarviis asua enää Korsossa (siis niiden jotka siellä valitettavasti nyt asuvat).[/QUOTE]

Suvikset kans Korsooseen nauttimaan monikulttuurisesta värinästä.:D

[QUOTE="vieras";26191365]Persujen vaaliteema taisi olla juuri maahanmuuttoasioihin vaikuttaminen. Ihmiset äänestivät, jytky tuli, ja sitten..niin, mitä sitten? Jytky muuttui tuhnuksi, mikään ei muuttunut ja pettyneet äänestäjät katosivat, persujen kannatus romahtanut gallupeissa. Että se siitä "muutoksesta".[/QUOTE]

Sä syytät perussuomalaisia hallituksen epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta.

[QUOTE="niinpä";26191501]Sä syytät perussuomalaisia hallituksen epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta.[/QUOTE]

Ei vaan kyseenalaistan sinun sanojasi siitä, että persut olisi hyvä vaihtoehto. Ei ole. Persujen vaalivoitto ja lupaukset asioiden parantamisesta unohtuivat saman tien, kun ovet eduskuntaan avautuivat. Nyt persut istuu oppositiossa nostamassa hyvää palkkaa ja siinä se. Hakkarainen nyt on aika usein otsikoissa, mutta tuskin äänestäjiensä toivomalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26191505:
Entä jos sitten kertoisit, mitä persut ovat saaneet aikaan. :)

Hyviä ehdotuksia jotka hallitus on torpannut.

Mitä hallitus on saanut aikaiseksi, siis muutakin kuin lisännyt Suomen vastuita ja työtä tekevän kansan taakkaa?

"Se, että Guggenheim kaatuu, ei tuo senttiäkään lisää opetukseen, terveyskeskuksiin jne, Romakkaniemi kirjoittaa."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122199-ilmiriita-guggenheimista-%E2%80%9Dkiristajat%E2%80%9D

Onneksi syksyllä on kuntavaalit.

[QUOTE="Noh";26188896]Okei, tämä on ihan Äiti 45 veen (tai 46 veen) tekstiä.[/QUOTE]

Mamujen raiskauksista piti kai tässä ketjussa puhua eikä väitellä minkä ikäisiä äitejä täällä on? Mutta olen otettu mikäli minua näin kypsäikäiseksi äidiksi luullaan :)

[QUOTE="vieras";26192508]Näin on. Vihreät kaatoivat Guggenheimin, täytyy muistaa kiittää äänellä syksyn vaaleissa.[/QUOTE]

Vihreät ovat hajoamistilassa: osa äänesti Guggelin puolesta ja vähemmän pössytellyt osa vihreistä äänesti Halla-ahon (ps) esimerkin mukaisesti Guggelia vastaan.

Perussuomalaiset eivät todellakaan pettäneet äänestäjiään, vaan seisoivat sanojensa takana!

Oppositioon jääminen vain nosti puolueen arvostusta entisestään.

Muut söivät vaalilupauksensa ja kusettavat kansaa, perussuomalaiset ei.

[QUOTE="vieras";26192562]Perussuomalaiset eivät todellakaan pettäneet äänestäjiään, vaan seisoivat sanojensa takana!

Oppositioon jääminen vain nosti puolueen arvostusta entisestään.

Muut söivät vaalilupauksensa ja kusettavat kansaa, perussuomalaiset ei.[/QUOTE]

Siksikö persujen kannatus laskee tasaisen tappavasti gallupista toiseen? Luepa Hommaa, kyllä siellä on kovasti soraääniä persuja vastaan.

tässä hyvä kirjoitus Hakunilan arjesta. Kumpi se onkaan suvaitsematon? Ja täytyykö kuvattua käytöstä suvaita omassa maassamme:

Sana Ismail, 8. Luokka:

"Mä olen islamilainen, ja juutalaiset on meidän vihollisia. En kertonut kotona, että luen tätä kirjaa. Mun vanhemmat ei pitäis siitä, että mä luen jotain juutalaista.
Keskustelu ei auta mitään. Jos joku tulee mua haukkumaan, mä kutsun jonkun jätkän hakkaamaan sen. Mua ei saa sanoa neekeriks, mä inhoan sitä sanaa.
Oikeutta. Se ei kuulu kenellekään. Mulla on niin paljon oikeutta, että mä oisin voinut tappaa sen yhden tyypin!"

Henna Laaksola, 9. Luokka:

"Musta suomalaiset on täällä paljon enemmän ahdingossa, kun noi räkii täällä koulussakin ihmisten päälle ja huutelee kaikkee, niinku me oltais jotain saastaa. Tuolla ku liikkuu, ni somalit tekee kyl kaikista eniten kaikkii juttuja. Ne hengaa steissillä ja vie kännyköitä ja raiskaa muijii. En mä voi uskoo, että mikään tommonen vois liittyy mihinkään kulttuuriin."

Koko puheenvuoro:

http://timovaittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104741-vihapuhetta-suvaitsevaisuuden-nimiss%C3%A4

^
ylläkuvaillun käytöksen vuoksi kantaväestö muuttaa muualle ja saadaan mekin ihka-aitoja mamulähiöitä, jossa mellakoidaan ja vallataan julkista tilaa, suomalaiset paikalle eksyneet hakataan ja viranomaiset menettävät alueen kontrollin, koska heitä vastaan hyökätään kivin ja palopommein, polttopulloin. Jee , kansainvälistä.

Yhteistyössä