Taas mä valitan ja olen ymmälläni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 40+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 40+

Vieras
Kahtena iltana jo supistellutkovastikin, mutta sitten ne on loppuneet.
Tänään ollut sellanen maha sekasin olo taas vähän, mut kun vessassa sai käytyä niin se jotenkin katos se olo.

Nyt on kaks kertaa ottanut niin kipeää tuohon häntäluun kohdalle mut sisäpuolelle et meinas taju lähteä.
MUTTA, se ei kyllä ollut lähellekään mitään supistuskipua!

SIIS KOSKA TÄÄ SYNTYY?????
Ei tasan itellään tuu vaikka uhkaakin koko ajan ja, mä en. jaksa. odottaa.

Niin tulee mut kun ei selvästikään halua...
Mä en saa enää ollenkaan nukuttua. Makuulle kun laitan, niin jalat iskee niin tankkiin ja alkaa hirveä sätiminen etten vaan voi nukkua kun pitää koko ajan yrittää kääntyä parempaan asentoon. Ja sitä ei löydy. =/

no ei paljon varmaan lohduta et se tulee kyllä kun sen aika on. monesti minäkin odotin ja odotin supistusten voimistumista ja tarkkailin kaikenmaailman juilimisia.nauti viimisistä päivistä ennen synnytystä,niitä tulee ikävä,eilen vasta haikeana muistelin omiani kolmen kuukauden takaisia piinallisen hitaasti kuluvia päiviä.aika menee vauvan kanssa niin tooosi nopeasti.

tsemppiä sulle synnytykseen :) monesko on?

Noi alamaha ja selkäkivut voi tehdä "huomaamatta" töitä lähestyvää synnytystä ajatellen ja saattaa aikas piankin muuttua supistukset kivuliaammiksi ja pääset synnyttämään :)

Tsemppiä vaan kovasti matkaan ja toivotaan et pian tapahtuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja iina:
no ei paljon varmaan lohduta et se tulee kyllä kun sen aika on. monesti minäkin odotin ja odotin supistusten voimistumista ja tarkkailin kaikenmaailman juilimisia.nauti viimisistä päivistä ennen synnytystä,niitä tulee ikävä,eilen vasta haikeana muistelin omiani kolmen kuukauden takaisia piinallisen hitaasti kuluvia päiviä.aika menee vauvan kanssa niin tooosi nopeasti.

tsemppiä sulle synnytykseen :) monesko on?

Kolmas on, eikä tasan tule ikävä. Koko raskaus on ollut sen verran hankala, ja nyt tosiaan kun ei saa nukuttua eikä kenkiään itse jalkaan niin ei oo kivaa ei. Tuo on pahinta kun se tosiaan painaa niin että veri ei jaloissa kierrä. =/

Tiedänhän mä että se syntyy pian kuitenkin mutta hulluksi meinaan tulla joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Noi alamaha ja selkäkivut voi tehdä "huomaamatta" töitä lähestyvää synnytystä ajatellen ja saattaa aikas piankin muuttua supistukset kivuliaammiksi ja pääset synnyttämään :)

Tsemppiä vaan kovasti matkaan ja toivotaan et pian tapahtuu :)

Kiitos tsempistä!
Niin mäkin olen ajatellut, mutta epäilyttää jo sekin, kun niitä on ollut jo kauan, ja paikat ei oo auenneet yhtään.
No mutta tuleehan se joskus kait...

Yhteistyössä