taas kysymys kaason ja bestmanin lahjasta

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJones:
Minä ostin kaasolle korurasian, johon tuli kaiverrus. Ja rasiaan sisälle korvikset.

Kiva idea tuokin, Kiitos.

no niin bestmanille lahja löytynyt. Kaasolle saa edelleen ehottaa. Tuota korurasiaa kävin katsomassa mutta ei ollut sopivaa, olivat niin kauheen kruusattuja. Eli paiskatkaa ideoilla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Me saatiin kerran ainakin hotelliyö eli kun häät oli vähän kauempana niin me saatiin sitten majoitus ihanassa hotellissa aamiaisineen. Oltiin siis miehen kans kaaso ja bestman.
Tosi ihana. Me vain kaikki ollaan samalta paikkakunnalta eli oma sänky kutsuu ;)
Mainitsenpas vielä että tuo minun kaaso on isosiskoni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Me ostetiin kaasolle skumppalasi jossa oli kyljessä ruusu ja luki kaaso, sit jalka osaan kaiverrettiin nimi ja päivämäärä ja skumppapullo vielä mukaan

totakin kävin kattomassa mutta ko. liikkeessä alkovat et siihen ei saa kaiverruttua siihen jalassa olevaan laattaan vaan pitäs erillinen laatta vielä liimata sen olemassa olevan laatan päälle :eek: Kovasti ihmettelin ja kieltäydyin tarjouksesta
 
Mä itse en ole kaason lahjaa hankkinut, kun ei niitä semmoisia ollut vuonna -93 vielä keksittykään =)

Itse olen kaasona saanut kauniin rannekorun, kasvohoidon ja shampanjapullon, jossa on uniikki etiketti. Siinä lukee "Kiitokseksi kaasolle", nimeni ja hääparin hääpäivä =) Siis eivät kaikki nuo samalta morsiamelta sentään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Mä itse en ole kaason lahjaa hankkinut, kun ei niitä semmoisia ollut vuonna -93 vielä keksittykään =)

Itse olen kaasona saanut kauniin rannekorun, kasvohoidon ja shampanjapullon, jossa on uniikki etiketti. Siinä lukee "Kiitokseksi kaasolle", nimeni ja hääparin hääpäivä =) Siis eivät kaikki nuo samalta morsiamelta sentään :)
Minäkään en ollut kuullutkaan mistään kaason lahjasta ennenkuin itse kaasona toimin muutama vuosi sitten. Olin todella otettu siitä että hääpari oli näin muistanut. Nyt itse haluan muistaa omaa kaasoa.

 
Oonutsalo
Me ostettiin kaasolleni perinteinen marmorikynttilä. Häämme olivat pimeään vuodenaikaan ja tiesimme kaasoni polttavan paljon kyntilöitä joten se tuntui sopivalta vaikkei olekkaan kovin persoonallinen ja uniikki juttu.
 

Yhteistyössä