S
Suzyanne
Vieras
Olen vasta aloittelemassa aktiivisempaa myyntiä huutiksessa, olen täältä jo kysellyt vinkkejä, ja olen ottanutkin niistä opikseni. =)
Nyt sitten kysyn hintajutuista, että mikähän olisi sopiva hinta uusista vauvanvaatteista? Ostin siskontytölle joululahjaksi vaatteita kuukausi sitten, kysyin koon mutten tajunnut että lapsethan kasvavat valtavaa vauhtia, nyt tuo koko onkin jo nafti. :|
Paketissa on neljä bodya kokoa 74, yhdet sukkikset joiden pepussa röyhelö, ja söpö velourhame. Uutena vaatteet maksoivat yhteensä 34 e.
Tarvitsen apua noissa hinnoissa siksi että minulla on tapana myydä kaikki alihintaan, mm. kirppiksellä myyn ihan liian halvalla aina kaiken.:ashamed:
Mikä siis olisi sopiva myyntihinta noille?
Nyt sitten kysyn hintajutuista, että mikähän olisi sopiva hinta uusista vauvanvaatteista? Ostin siskontytölle joululahjaksi vaatteita kuukausi sitten, kysyin koon mutten tajunnut että lapsethan kasvavat valtavaa vauhtia, nyt tuo koko onkin jo nafti. :|
Paketissa on neljä bodya kokoa 74, yhdet sukkikset joiden pepussa röyhelö, ja söpö velourhame. Uutena vaatteet maksoivat yhteensä 34 e.
Tarvitsen apua noissa hinnoissa siksi että minulla on tapana myydä kaikki alihintaan, mm. kirppiksellä myyn ihan liian halvalla aina kaiken.:ashamed:
Mikä siis olisi sopiva myyntihinta noille?