Taas kyselen huutismyyntivinkkejä kokeneemmilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Olen vasta aloittelemassa aktiivisempaa myyntiä huutiksessa, olen täältä jo kysellyt vinkkejä, ja olen ottanutkin niistä opikseni. =)

Nyt sitten kysyn hintajutuista, että mikähän olisi sopiva hinta uusista vauvanvaatteista? Ostin siskontytölle joululahjaksi vaatteita kuukausi sitten, kysyin koon mutten tajunnut että lapsethan kasvavat valtavaa vauhtia, nyt tuo koko onkin jo nafti. :|

Paketissa on neljä bodya kokoa 74, yhdet sukkikset joiden pepussa röyhelö, ja söpö velourhame. Uutena vaatteet maksoivat yhteensä 34 e.

Tarvitsen apua noissa hinnoissa siksi että minulla on tapana myydä kaikki alihintaan, mm. kirppiksellä myyn ihan liian halvalla aina kaiken.:ashamed:

Mikä siis olisi sopiva myyntihinta noille?

[QUOTE="vieras";22649114]Ellei ne ole mitään hyvää merkkiä, ei niistä paljon saa. Puolet uusien hinnasta.[/QUOTE]

Ok. Ei ole kalliita merkkejä, ihan tavallisia.

[QUOTE="vieras";22649151]Mikset säästä ja anna seuraavalle tytölle vaikka pirttilahjaa[/QUOTE]

Mikä on pirttilahja?
Siskolla on lapsiluku täynnä, samoin itsellä, eikä ole takeita tuleeko lähipiirin tyttöjä vuosikausiin. Voisi jäädä vaatteet kaapin perukoille pölyttymään.

[QUOTE="vieras";22649223]Kun niissä on laput vielä tallella niin käyppä kysymässä kyseisestä kaupasta josko saisit vaihdettua vaikka ittelles jotain.[/QUOTE]

Olin jo paketoinut, eli ei ole lappuja. Lisäksi osa vaatteista on ulkomailta ostettu.

Kysyin silloin ennen ostoa kokoa, oli koko vasta vaihtumassa isompaan. Nyt siitäkin koosta on jo pituus loppumassa, en millään olisi arvannut. Tyttö on pitkä ja hoikka.

Pistät sellaisen lähtöhinnan, mihin olet tyytyväinen, kysyntä sitten määrää sen lopulllisen hinnan, jos menee kaupaksi.

Jos ei huutajia löydy, pistä uudelleen myyntiin ja vaikka vähän halvemmalla lähtöhinnalla.

[QUOTE="vieras";22649295]Pistät sellaisen lähtöhinnan, mihin olet tyytyväinen, kysyntä sitten määrää sen lopulllisen hinnan, jos menee kaupaksi.

Jos ei huutajia löydy, pistä uudelleen myyntiin ja vaikka vähän halvemmalla lähtöhinnalla.[/QUOTE]

Ok.

Yhteistyössä