taas kerran, oisko kellään superhyvää mokkapalojen ohjetta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo Jennan mokkapalat oli kyllä toosi hyviä, suosittelen!
Jopa poikakin sano että: äiti, sulla on uusi resepti nämä on paljon parempia kuin ne aikasemmat, vaikka hyviä nekin oli. Mutta nämä on huippuhyviä!
Lapsen suusta se totuus tulee... :D

Muutin tuota Jennan ohjetta muuten siten, että otin pikkuisen jauhoja pois ja pistin tilalle perunajauhoja (about, noin rkl verran... :whistle: )<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:03 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 13:51 Apassin kyynel kirjoitti:
Saitko sä jo sen lauantaisen mokattoman mokkapalan ohjeen?

tuolta kuulemma löytyy
http://lotta.yle.fi/rswebkla.nsf/sivut/kuukauden_kokki_jalki?opendocument&pageid=Content1513308A595

tää on aivan sairaan hyvä ohje :p

mie en mitään keittele noista aineksista, sulatin rasvan mikrossa ja sekoitin nesteeseen. ja munattomana oon tehnyt. kelpaa ronkelimmallekin :D

nytkin on pakastimessa iso laatikko näitä herkkuja vieraita odottamassa.
 

Yhteistyössä