taas kaksi kuollut sikainfluenssaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä käsittäisin niin, että vakava pitkäaikaissairaus on jotain muuta kuin astma, diabetes tai epilepsia.
Ja jos uutisoidaan, että sikainfluenssa on ollut osallisena kuolemaan, niin todennäköisesti se kuolema olisi tullut muutenkin. Siis vaikka se osasyy olisikin sitten ollut tavallinen kausi-influenssa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Minua ei nuo menehtyneet hätkähdytä ennenkuin tämä liioiteltu tauti alkaa korjaamaan satoa perusterveistä ihmisistä. Siinä vaiheessa on syytä huoleen.

Mutta jostain syystä et hätkähdä sitä että liioiteltu tauti koitui perusterveen 8-vuotiaan tytön kuolemaksi Suomessa?
Haluat siis lisää uhreja ennen kuin uskot? Ulkomailla olleet vastaavat perusterveiden kuolemat eivät myöskään riitä?
No, tunnettu tosiasiahan on että suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi ymmärtää:
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Minua ei nuo menehtyneet hätkähdytä ennenkuin tämä liioiteltu tauti alkaa korjaamaan satoa perusterveistä ihmisistä. Siinä vaiheessa on syytä huoleen.

Mutta jostain syystä et hätkähdä sitä että liioiteltu tauti koitui perusterveen 8-vuotiaan tytön kuolemaksi Suomessa?
Haluat siis lisää uhreja ennen kuin uskot? Ulkomailla olleet vastaavat perusterveiden kuolemat eivät myöskään riitä?
No, tunnettu tosiasiahan on että suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

Tämäkään minua ei hätkähdyttänyt, KOSKA olen aina tiennyt että kyllä, HOITAMATTOMAAN pneumoniaan voi menehtyä perustervekin ihminen.

Yhteistyössä