Taas joku wt ämmä väitti että sen lapsella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kasvatus

Vieras
on adhd kun se oli kamala kakru mutta en usko SE ON KEKSITTY "SAIRAUS". en tunne YHTÄÄN kunnon perhettä missä olisi ahdh lapsi! kaikki on ne huonoista perheistä!!!

on adhd kun se oli kamala kakru mutta en usko SE ON KEKSITTY "SAIRAUS". en tunne YHTÄÄN kunnon perhettä missä olisi ahdh lapsi! kaikki on ne huonoista perheistä!!!
Kuin vanha olet tai ootko ikinä käyny mikään sivistävää koulua??? Sillä IDIOOTTIKIN tietää että ahdh:lla ei ole mitään tekemistä kotiolojen kanssa!!tai vapaan kasvatuksen jne... Pyhä sylvi mistä näitä palikoita tänne oikeen sikiää??? Ja ymmärrän toki senkin että on vaikeaa hyväksyä sitä että omassa lapsessa olisi jotain... Mutta sen kieltäminen ei todellakaan auta pitemmän pääälle ketään!!!

Meillä on mielestäni aivan tavallinen perhe. Ihan testatusti olemme myös keskimääräistä älykkäämpiä. Meillä on myös kaikilla adhd. En koe kuuluvani ns. white trashiin arvojeni tai kiinnostuksen kohteideni puolesta. Minä ja lapseni osaamme käyttäytyä.

Sinällään "huono perhe" voi pitää paikkansa useassakin tapauksessa että adhd on periytyvä, joten keskittymishäiriöisellä lapsella on usein keskittymishäiriöinen vanhempi, jolla voi sairautensa takia olla arki joltain osin hakusessa.

[QUOTE="kieppi";29770943]Meillä on mielestäni aivan tavallinen perhe. Ihan testatusti olemme myös keskimääräistä älykkäämpiä. Meillä on myös kaikilla adhd. En koe kuuluvani ns. white trashiin arvojeni tai kiinnostuksen kohteideni puolesta. Minä ja lapseni osaamme käyttäytyä.[/QUOTE]

Sehän on vaan keksitty sairaus palstan mukaan. Muuten on kasvatettu tuokin mun adhd-oireinen eskarini. Ei se elä pellossa emmekä kaada tuon nimen niskaan pojan kasvatusvastuuta.

Kaikki lasten sairaudet ovat joko keksittyjä tai johtuvat vanhemmista. Koska jos ei ole wt, niin lapset eivät sairastele. Koska sairastelukinn johtuu vain huonoista geeneistä ja siitä, ettei osata hoitaa lapsia. Nih.

No, meillä on Asperger + ADHD-diagnooseilla oleva erityislapsi ja lisäksi yksi täysin normaali, hyväkäytöksinen tapaus.

Toki joku random foorumiämmä on pätevämpi näissä asioissa kuin Lastenlinnan neurologi. :D

Yhteistyössä