Taas joku pedofiili on yrittänyt raiskata alaikäisen tytön:(

• Viestiketjun aloittaja "-X-"
  • Ensimmäinen viesti
"-X-"
Poliisi tutkii nuoren tytön ahdistelua Turun Halisissa
Turun Sanomat 8.9 2010 11:40:18

Poliisi tutkii elokuun lopussa Halisten kaupunginosassa Turussa sattunutta ahdistelutapausta. Rikoskomisario Vesa Aaltonen vahvistaa, että poliisi on saanut useita vihjeitä elokuun lopulla sattuneesta tapauksesta, jossa aikuisen miehen epäillään ahdistelleen tyttöä Muinaispellon alueella. Tapaus keskeytyi, kun ohikulkija sattui paikalle ja mies pakeni.

Aaltosen mukaan ahdistelun uhria on kuvailtu selvästi alle 15-vuotiaaksi ja miestä aikuiseksi.

–?Mistään pariskunnasta ei ole ollut kysymys, Aaltonen toteaa.

Kummankaan henkilöllisyyttä ei vielä saatu selville. Aikuinen ei lain mukaan saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, vaikka molemmat osapuolet vakuuttaisivat vapaaehtoisuuttaan. Poliisin saamissa vihjeissä ahdistelijaa kuvaillaan valkoihoiseksi, mutta ilmeisesti ulkomaalaistaustaiseksi. Epäillyn kansallisuutta ei kuitenkaan tiedetä.

Ahdistelutapaukset ovat työllistäneet poliisia viime aikoina muutenkin. Elokuun alussa poliisi otti kiinni 1983 syntyneen miehen, jonka epäillään ahdistelleen useita naisia Turussa. Mies on edelleen vangittuna.

JUSSI ORELL

"Lila"
Hmmm.... kyseessä siis ilmeisesti ulkomaalaistaustainen mies.

-X- on monessa ketjussa maininnut olevansa naimisissa mamu-miehen kanssa. Mitä siis yrität tällä avauksella saada aikaan?

"vieras"
Kauheeta kyllä.mä ostin kummallekin tytölle ryöstöhälyttimet biltemasta joka rupeaa huutamaan kun sokan vetää ulos..on tosi kovaääninen, joku hullu voi ainakin lähtee karkuun!

ap
[QUOTE="vieras";21986968]Kauheeta kyllä.mä ostin kummallekin tytölle ryöstöhälyttimet biltemasta joka rupeaa huutamaan kun sokan vetää ulos..on tosi kovaääninen, joku hullu voi ainakin lähtee karkuun![/QUOTE]

Onks sellasii hälyttimii siis oikeesti olemassa?? Mitä maksaa?? Mun tyttö on 14v ja tosi kaunis, pelkään kyllä kun hän joskus liikkuu vähänkään pimeemmällä et mitä sille voi sattua :/ Haluu kanssa tollasen hänelle..

hh
Onks sellasii hälyttimii siis oikeesti olemassa?? Mitä maksaa?? Mun tyttö on 14v ja tosi kaunis, pelkään kyllä kun hän joskus liikkuu vähänkään pimeemmällä et mitä sille voi sattua :/ Haluu kanssa tollasen hänelle..
Citymarketissa myydään...tyylikkään näköisiä ja hinta oli ehkä noin alle 20e jos oikein muistan. Käyppä katsomassa, Lahdessa ne oli kodinkone osastolla. Ulkonäöllisesti sopii nuorenkin makuun.

-X-
[QUOTE="Lila";21986818]Hmmm.... kyseessä siis ilmeisesti ulkomaalaistaustainen mies.

-X- on monessa ketjussa maininnut olevansa naimisissa mamu-miehen kanssa. Mitä siis yrität tällä avauksella saada aikaan?[/QUOTE]

Minä en tätä aloitusta tehnyt, luulenpa, että sama "vieras" jankuttaja taas tämän takana. Hän monesti tykkää "lainata" nimimerkkiäni varsinkin tämän tyyppisiin aloituksiin / juttuihin kun ei muutakaan keksi.

Yhteistyössä