taas jälkivuodosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supermami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supermami

Vieras
Eli mulla on nyt kestänyt jälkivuoto reilu 8 viikkoa.
Edellisviikolla otin asian puheeksi vauvan lääkärineuvolassa,ja lääkäri tuumas ettei jälkivuoto sais kestää kuin kork. 8vkoa.
Viime viikolla kävin sit tk:ssa ja samanen lääkäri sit ultras kohdun ja siisti oli; supistunut hyvin ja muuta ja kohdunsuukin oli siisti. Sanoi että vuoto voi tulla kuitenkin tuosta kohdunsuulta tai jostain.
Niin tuo vuoto on sellasta ihan pientä vaan,pärjään hyvin pikkuhousunsuojalla eikä joka pvä edes vuoda mitään.
Pitkän aikaa vuoti vaan vähän sellasta hailakan rusehtavaa ja sit oli melkein viikko välissä,kunnes sit taas nyt toissapvänä vuoti taas kirkkaan punasta mutta silti pärjään ihan sillä pikkuhousunsuojalla.
Mulla on jäkitarkastuskin vasta tän kuun lopussa...

Onko kellään muulla kokemusta tälläsestä vuodosta???

Tää oli mun viides synnytys ja pisimmillään mulla on kestäny jälkivuoto ton nelosen jälkeen,sitä kesti 5 viikkoa...Mutta nyt sit jo reilu 8 vkoa :\|

mulla kesti jälkivuoto kanssa 8 viikkoa... tiputteli kanssa tosi vähän välillä, ei kuitenkaan täysin loppunut. sitten alkoi aivan hirveä vuoto, lisääntyen viikossa kokoajan, olin sillä viikolla jälkitarkastuksessa ja lääkäri käski katsella pari päivää vielä että jos kuitenkin on kuukautiset. No, vuoto vaan lisääntyi ja jouduin lopulta meneen ensiapuun kun sieltä alkoi tuleen jo isoja hyytymiäkin...lääkäri ultrasi, kohdussa kuulemma on (ehkä) pieni myooma tms, siitä otettiin koepala, mutta vielä ei ole siitä tullut vastausta että mikä on. sain vuotoa hillitsevää lääkettä kolmeksi päiväksi. Tämä hurja vuoto kesti melki 2 viikkoa, nyt on 5. päivä kun vuoto on lähes kokonaan loppunut, eli nyt sieltä tulee vain paperiin ihan pieni vaaleanpunainen viiru kun pyyhkii. Eli ilmeisesti mulla oli kuukautiset vaan sitten vuodon lopuksi, soitin tutulle kätilölle ja se sanoi että joskus voi vuoto kestää todella pitkään ja siihen kuukautiset päälle. Mutta hän sanoi että toi 8-9 viikon vuoto voi vielä olla normaalia. (ja tämä oli mun ensimmäinen synnytys). Olisko sulla jäänyt kuitenkin ultrassa jotain huomaamatta? Oliko synnytys erilainen kuin muut?

Yhteistyössä