Jälkivuodosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttänyt

Vieras
Mulla on kestäny jälkivuoto nyt 4 viikkoa, josta viimeinen reilu viikko ollu sellasta että on päiviä jolloin ei vuoda juurikaan ollenkaan ja sit taas tuleekin pari päivää ruskeaa vuotoa. Aina jo luulee että nyt se loppui ja kumminkin taas tulee vuotoa.

Onko han tällainen -ollakko vai eikö olla- vuoto ihan ok?

Mulla on neljä lasta ja mielestäni jälkivuoto on ollut just tolleen et ekaks se niinku meinaa loppua ja sit viä vähä tulee takas ja kuulemma on ollut normaalia,ihan neuvolasta olen kysellyt,mut mulla yleensä kestäny kolmisen viikkoa,mutta toi kestohan on ihan yksilöllistä!
Sinuna en murehtis,se taitaa olla loppumaan päin:)
Mut jos on kipuja tai kestää tosi pitkään tai muuta outoa niin neuvolasta/lääkäristä vaan kysymään rohkeasti:)

Alkuperäinen kirjoittaja synnyttänyt:
Mulla on kestäny jälkivuoto nyt 4 viikkoa, josta viimeinen reilu viikko ollu sellasta että on päiviä jolloin ei vuoda juurikaan ollenkaan ja sit taas tuleekin pari päivää ruskeaa vuotoa. Aina jo luulee että nyt se loppui ja kumminkin taas tulee vuotoa.

Onko han tällainen -ollakko vai eikö olla- vuoto ihan ok?

mulla kesti 11 viikkoa. ehdin käydä monta kertaa lääkärillä, ja sain just lähetteen sairaalaan tutkimuksiin, kun loppui. sektiosynnytys.

Yhteistyössä