Taas hyvä syy miksi hoidan lasta kotona, olipahan hoitaja liikkeelä huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muumuu

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
3 349
0
36
Lähdettii pikkupoikien kanssa viemään keskimmäistä uimakouluun ja samalla reissulla meidän lähipuistoon. No samassa uimakoulussa käy villin sorttinen 4v, sisi ihan tavallisen villi pikkupoika niinku mun omatki on.
Tää oli hoitotädin ja ison ja pikkusisaruksen kanssa samassa puistos ja pojat leikki hetken. Sitte hoitaja alkaa karjahdella tälle pojalle et tänne kohta lähdetää. Käveltii niiden perässä ja teitty se pieni vilkutteli mun pojalle ja jotaa naaurekeli kun tulevat hyvin juttuu. Hoitaja sitte retuuttaa sitä pientä kädestä ja karjuu sille kokoajan jotaan nyt nätisti, nyt oot paikalla, nyt kävelet jne jne. No katoin sitä vähän pitkää josta se täti leipäänty ja kun ooteltii sinne uimaan pääsyä ni tulee ihan mun vieree ja sättii sitä hoidokkia siinä kokoajan, samalla minua mulkoillen.

Mulla keitti niin et kävin siltä kysymässä et mikä sun ongelma on ?johon se alko mulle huutaa et kyllä minä saan omalleni huutaa miten haluan. Sanoin sit rauhalisesti et joo mut lopeta nyt tuo rahjääminen kun toisten lapsia ainaki pelottaa. Siinä oli 10 4vuotiasta ja niiden sisaruksia erinäinen määrä vanhempineen.
.Lopetti se sitte huutamisen ja kääns selän mulle.
Mut sama ralli uudestaa kun mun teini kävi hakemas 4v:n pois oli huudellu hoitolapsille silloinki :/ Karmee täti.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
jooo mut ei kaikki hoitotädit ole sellaisia, mut hyvä vaan et hoidat kotona. mutta tuon hoitätin olis kannattanu jäähä vaikka kesälomalle jos noin kovasti pattiin ottaa

Juu tuli mulla kans mieleen että oli liikaa hellettä ja hommaa tädillä kun noin kiristi.

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
jooo mut ei kaikki hoitotädit ole sellaisia, mut hyvä vaan et hoidat kotona. mutta tuon hoitätin olis kannattanu jäähä vaikka kesälomalle jos noin kovasti pattiin ottaa

Juu tuli mulla kans mieleen että oli liikaa hellettä ja hommaa tädillä kun noin kiristi.

voipi olla, että tätillä oli vaan paha päivä. vieraille lapsille täytyy olla napakka, muttei rääkyä sentään tartteis

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:

voipi olla, että tätillä oli vaan paha päivä. vieraille lapsille täytyy olla napakka, muttei rääkyä sentään tartteis

Joo napakka saa toki olla, mutta tää täti huuteli ruoman ilkeesti riuhto, sätti ja komens sillee jäkä jäkä jäkä jäkä. Ja sama homma siis jatku kun olivat hakenu sitä poikaa pois sieltä.

Yhteistyössä