Sain neutraalin palautteen ostajalta heti kun kohde sulkeutui. Mikä idea tuossa mahtaa olla? Mitään yhteyttä ostaja ei ole vielä ottanut eikä ole maksanutkaan vielä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:0 palautetta on tuolla huutajalla. Mietinkin, että onko tyhmää jos laitan nyt huutajalle s-postia että miksi tuo palaute. Kohteen sulkeutumisesta on nyt kaksi päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:0 palautetta on tuolla huutajalla. Mietinkin, että onko tyhmää jos laitan nyt huutajalle s-postia että miksi tuo palaute. Kohteen sulkeutumisesta on nyt kaksi päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Äsken laitoin postia. Toivottavasti vastaa pian. Tarvisko mun vastata siihen palautteeseen jotain vai annanko vaan olla vielä? Meinaan vaan ettei kukaan muu huutaja ihmettele sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Äsken laitoin postia. Toivottavasti vastaa pian. Tarvisko mun vastata siihen palautteeseen jotain vai annanko vaan olla vielä? Meinaan vaan ettei kukaan muu huutaja ihmettele sitä.
En laitais sinne vielä mitään...ei mua ainakaan ostajana muutama neutraali haittaa, jos pääasiassa on niitä positiivisia palautteita.