Taas huokaisin raskaasti, kun kuulin tuttavien nimivalinnasta.

  • Viestiketjun aloittaja mäh
  • Ensimmäinen viesti
myy
no meillä ala-asteella oli kolme tiia nimistä tyttöä, siihen päälle, kiia, pia. sitten oli muutama antti..

enpä sen jälkeen enää törmännyt siihen että samalla luokalla olisi ollut toista tiia nimistä :D
 
oho
enpä muuten ole muuten edes tajunnut, meidän tytöllä 2-osainen nimi, mutta kuitenkin kutsutaan vain tällä toisella nimellä joka omasta mielestä yleinen, kuitenkaan moneen samannimiseen en ole törmännyt..
piti ihan mielenkiinnosta katsoa, samana vuonna samannimisiksi kastettuja on meidän tytön lisäksi 4 :D
 
d
ei aina tiedä. Ekan nimeksi ajattelimme laittaa vanhan talonpoikaisnimen, jämäkkä vanha perussuomalainen nimi pojalle. Emme tienneet muita. ...pari vuotta meni, oli Top listalla ekana pitkään. Sama toisen lapsen kohdalla ja kolmas ajateltiin ottaa jenkeistä:ei varmasti ole muilla, ei...no, nyt niitä Luca-poikia tuntuu olevan joka paikassa. :( :(...nimistä tykkään, mutten tusinatuotteista
 
Mä en käsitä tota ettei muksulle sais antaa harvinaisempaa nimeä koska sitä sitten muka kiusataan. En muista koskaan törmänneeni moiseen ilmiöön muualla kuin tällä keskustelupalstalla. Mun nimisiä ei hirveesti ole ja hyötyä siitä on ainakin siinä että tosi moni kiinnittää nimeen huomiota ja muistaa mut vuosienkin takaa. Sillä on saanut duunia! Eikä kellekkään tarvii selitellä, että mä olin se Aada joka oli teillä sillon ja sillon duunissa ja tein ne ja ne keikat.
Olen myös ollut luokalla jossa oli Emma G, Emma F, Emma W ja Emma B. Ennemmin niille keksittiin sitten "kuvaavia" sukunimiehdotuksia, joista ei Emmat ollu ihan otettuja aina.
 

Yhteistyössä