Taas häistä ja suku on pahin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChiChi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChiChi

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
1 291
0
36
Oon ennenkin täällä valittanut sukulaisista, mutta nyt meni jo yli. En ole suvun silmissä kovinkaan mallikas ihminen, ja nyt serkkuni häihin on kutsuttu vanhempani JA kolme vuotias tyttöni. Ei minua eikä miestä... |O |O

Yleensä yritän olla välittämättä, mutta pikku hiljaa alkaa tulla paha mieli... että aina pitääkin mua nokkia...

Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Ohhoh, mikä suku sulla.. :o

Tämä ei ole vielä mitään, onhan ne mun kuullenkin keskustelleet miten outoa on kun tuo ei saa töitä ja toisten kustannuksella elää vain. Ja nyt kun sairastuin masennukseen, niin lähetetään sellaisia terveisiä että Kellokoskella ne sut hoitaa, sinne vaan omies joukkoon... jne.

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Voiko enää törkeämpää olla :o , vai onko tyttösi läheinen kuitenkin serkkusi kanssa?

Ei ole, mutta serkun vanhemmat on läheisiä mun vanhempien kanssa, ja tyttö jumaloi pappaansa... en oikeasti ymmärrä miten ne sellaisen kutsun laitto.

Mä olen aina se vahva ja selviytyjä. Siis äitini mielestä siis..... Mutta kun kysyin kerran että miksi olen niin vahva ja selviydyn kaikesta oli hän ihmeissään ja ei tajunnut miksi kyselen sellaisia.

Välillä tulee vaan niin paha mieli vaikka kuinka koitan olla välittämättä. Isommat lapset kyselee usein että eihän meille tule koskaan tuollaiset välit kun ollaan aikuisia ??
No ei todellakaan tule sillä teen kaikkeni että hyvät välit säilyy KAIKKIIN lapsiini ja kukaan ei ole toista parempi.

Mutta onneksi sukulaisten kanssa ei ole pakko olla yhteyksissä.

No johan pomppas |O Toi on kyllä jo niin rumaa käytöstä että en mäkään lastani tollasiin häihin päästäisi :o Eikä se ole lapselle kivaa jos omasta äidistä puhutaan oudosti tai rumasti niin että lapsi kuulee ja on paikalla.