Taas ärsyttää facebook...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytyksen aiheet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytyksen aiheet

Vieras
Eräällä kaverilla on siellä satoja kavereita, jopa sellaisia joiden kanssa se on lähinnä vaan ollut riidoissa ja ne joiden kanssa se on ollu riidoissa ei ole minun kavereita vaikka irl ovatkin tuttuja mulle. :kieh:
Ärsyttää kun minun maine on jostain syystä niin huono, ettei minua haluta facebook-kaveriksi. :headwall:

Miksi sulla pitäis olla kavereita, joita et oikeasti tunne? Eikö se ole tärkeintä, että ne oikeat IRL-kaverit on olemassa, naamakirja on...No naamakirja, mitä väliä! Sit mä loukkaantuisin, jos joku joka on IRL mun kamu ei tulis Facebookissa kamuksi, mutta hyvänpäiväntutu saa ihan vaan olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Miksi sulla pitäis olla kavereita, joita et oikeasti tunne? Eikö se ole tärkeintä, että ne oikeat IRL-kaverit on olemassa, naamakirja on...No naamakirja, mitä väliä! Sit mä loukkaantuisin, jos joku joka on IRL mun kamu ei tulis Facebookissa kamuksi, mutta hyvänpäiväntutu saa ihan vaan olla rauhassa.

Missä sisälukutaito?
Juurihan sanoin, että itse olen tuttuja näiden kaverinkavereiden kanssa, ja vieläpä hyvissä väleissä, toisin kuin tämä haalija, joka on ollut aina vaan riidoissa.

Tai siis luulin olevani hyvissä väleissä. Näille tyypeille ei voi edes kaveripyyntöä lähettää, eivätkä löydy haulla. Satuiin vain näkemään kun yksikin oli kuvia kommentoinut. :headwall:

mikä on ero facebookin kaverilla ja irl kaverilla? minä ainakin arvostan niitä ihan oikeita kavereita jotka on enemmän kuin nimi jossakin listassa.
Ja onko se facebook kaveruus oikeaa kaveruutta ja mitä se oikeasti antaa?
Minä ainakin koen sähköpostin ja muun kahdenkeskisen yhteydenpidon paljon arvokkaampana kuin jonkun joskus tyhjänpäiväisen löpinän jossakin facebookin etusivulla. onko sillä oikeasti jollekin kamalasti merkitystä tietää että kerronko minä kohta tuolla sivulla että menen pesemään hampaita ennen kuin menen suihkuun tai toistapäin tai puenko päälleni sinisen vai vaaleanpunaisen yöpaidan tai kuka mitä josssakin pelissä saa tai mitä virtuaalijuttua jollekin toiselle lähettää.
Anteeksi facebook-fanit, mutta....

Yhteistyössä