Mun Facebook poistaa ihan oikeasti ITSESTÄÄN kavereita listaltani!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihan tosi, mulla oli vielä hetki sitten 320 kaveria listallani, tällä hetkellä niitä on noin 290. Vaihtelee päivittäin, välillä saattaa näyttää 291 tai 294 tms. Ja nämä poistuneet kaverit on sellaisia vanhoja hyviä kavereita, keillä ei pitäisi olla mitään minua vastaan. Heidän listoillaan on muutenkin monta sataa kaveria, tuttujen tuttuja yms. eikä muita ole poisteltu. Tietysti saattaa olla muutamia, ketkä ovat ihan tarkoituksella karsineet porukkaa listoiltaan. Olen ihan mukava ja kiltti, enkä usko kenenkään minua inhoavan. Ärsyttää, enkä kaikkia viitsi uudestaan pyytää kavereiksi, luulevat minun poistaneen heidät.

Mä huomasin kans että kaverit väheni kun persut otti vaalivoiton. Ensin kauhea itq ja vinq facebookissa ja sitten hävis kaikki persuvastaiset kaverit. En kyl aatellu että olis facebookin syy :laugh:

Eikun ihan totta, en todellakaan usko, että kaikki näistä olisivat itse poistaneet minut. Juuri äsken törmäsin taas vanhan kaverini profiiliin, jolla on 1013 kaveria. En oikein usko, että olisi varta vasten lähtenyt minua sieltä etsimään ja poistamaan. Enkä todellakaan päivitä statustani kuin ehkä kerran kuukaudessa, enkä silloinkaan mitään provosoivaa tms. outoa.

Oletko kysynyt näiltä kavereiltasi ovatko poistaneet sut? Muuten et voi tietää onko poistettu tarkoituksella vai vahingossa. Mulla on käynyt ainakin yhden tyypin kanssa niin että ei ole näkynyt kaverilistalla ja sitten taas kohta ollut ja kaverimäärä on muuttunut. Enkä ole poistanut enkä myöskään hyväksynyt kaveripyyntöä uudelleen.

En ole kysynyt, koska ovat jo vanhoja kavereita. En siis ole ihan varma edes, että ketkä kaikki ovat poistuneet, mutta ainakin 30 ihmistä näköjään, joista juuri äsken törmäsin kahteen. Mutta en siis ihan oikeasti todellakaan usko noin monen tarkoituksella minua poistaneen, ja kun tuo luku pomppii muutenkin päivästä toiseen. Kohta mulla ei ole varmaan yhtään kaveria, jos se tätä tahtia poistelee niitä...

Minä kysyin kerran kaveriltani, miksi oli poistanut minut, ollaan siis ihan oikeasti kavereita. Hän ei ollut poistanut minua, enkä minä häntä. Joten se on ihan totta, että face voi poistaa jostain syystä kavereita. Syytä en kyllä tiedä, mutta kuten sanoin, minunkin kaverimääräni vaihtelee koko ajan.

[QUOTE="totta";23618280]Minä kysyin kerran kaveriltani, miksi oli poistanut minut, ollaan siis ihan oikeasti kavereita. Hän ei ollut poistanut minua, enkä minä häntä. Joten se on ihan totta, että face voi poistaa jostain syystä kavereita. Syytä en kyllä tiedä, mutta kuten sanoin, minunkin kaverimääräni vaihtelee koko ajan.[/QUOTE]

Tosi ärsyttävää. Mulle on ihan sama kuinka monta kaveria mulla on Facebookissa, mutta en tykkää, jos ihmiset luulevat minun poistaneen heidät. Tai jos Face poistaa jonkun mun ihan oikeasti läheisen ihmisen, ja tämä luulee minun poistaneen hänet.

Mulla tekee ihan samaa. Välillää saattaa näyttää, että olis pari kaveria poistunu listalta ja sitte muutaman päivän päästä ne on palannut takasin.... tiiä sitte mistä johtuu.

[QUOTE="vieras";23618301]Tosi ärsyttävää. Mulle on ihan sama kuinka monta kaveria mulla on Facebookissa, mutta en tykkää, jos ihmiset luulevat minun poistaneen heidät. Tai jos Face poistaa jonkun mun ihan oikeasti läheisen ihmisen, ja tämä luulee minun poistaneen hänet.[/QUOTE]

Tästä syystä olen aina välillä pistänyt päivitykseeni, että en poista ketään ilmoittamatta siitä ensin jollain tavalla. Oli aika loukkaanut tuo minunkin kaveri, kun luuli, että olin hänet poistanut.

Ottakaahan huomioon että ihmiset voivat sulkea facebook tilinsä jolloin heitä ei näy kenenkään listassa. Kun he sitten myöhemmin päättävät taas aktivoida tilin niin he palaavat listoille.

Näin saattaa näyttää että listalta on kadonnut joku ja sitten myöhemmin ilmestyy takaisin.

[QUOTE="Helekutti";23618102]Mä huomasin kans että kaverit väheni kun persut otti vaalivoiton. Ensin kauhea itq ja vinq facebookissa ja sitten hävis kaikki persuvastaiset kaverit. En kyl aatellu että olis facebookin syy :laugh:[/QUOTE]

itq ja vinq :laugh:

Facebook on tehnyt tuota aina, että kavereiden määrä heittelee. Mulla on käytössä Social Fixer -niminen lisäosa, josta mä näen, jos joku ihmineni OIKEASTI poistuu mun kavereista. Sen jälkeen kun otin tuon käyttöön, niin kaverimäärä ei ole heitellyt, ennen sitä kyllä.

Moi. Ihmettelin, kun yksi kaveri poisti (kai) minut, emme ole muuten tekemisissä, olemme vain pyörineet samoissa piireissä. No nyt tämä tyyppi on eronnut ja joitain päivityksiä tehnyt asiasta, ja uteliaisuudesta olen lukenut, kavereille kun oli nähtävillä nuo päivitykset. No, eksyin ehkä selailemaan vähän liikaa tämän neidon profiilia ja kävin hänen exänsä kuvia katsomassa yms. parisuhdedraamat kun kiinnostavat vähän liikaa.

Mutta nyt sitten poisti minut, onko hän voinut vähdä, että olen tänään vähän stalkannut häntä?

Tuollainen määrä kavereita on sama kuin yrittäis paimentaa kapallista kirppuja. Tunnetko muka heidät kaikki henkilökohtaisesti ja tiedät mitä heille kuuluu ja mitä mielessään liikkuu ? :D

Miten musta tuntuu vaan, että jotkut poistelee ihan thallaan ja tarkoituksella. Muutama vanha koulukaveri on pooistanut, mutta samalla ollaan kavereita edelleen joidenkin koulukavereiden kanssa joiden kanssa ei varmasti olla tekemisissä yhtä lailla kuin minunkaan kannssa.

Yhteistyössä