Taas ärsyttää koiraIHMISET! Onko ihan pakko kusettaa ja paskottaa koirat ihmisten postilaatikoille?!

  • Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"kyllästynyt"
Taas on postilaatikon alusta ja vierusta keltaisessa kusessa ja tien vierusta paskaläjiä täysi.
Missä ihmeessä noitten muksujenkin kanssa kävelee, kun ei keskellä tietä viitsisi, vaikkei nyt mikään kovin vilkas tie olekaan, mutta haluaisin lasten oppivan , että aina kävellään tien reunaa.

Mutta kun ne paskat ovat siinä, ei penkalla vaan tien reunassa.

Kun saan selville, ketä nämä koiranulkoiluttajat ovat, niin kesällä alan kusettaa meidän poikalapsia niiden laatikoiden juureen. Harmi vaan, ettei ne kuset kesällä näy, toivottavasti haisevat sentään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
Ja miks vitussa niitä paskoja ei voi kerätä pussiin, niin kuin joka ainoassa muussa maassa??? Miks helvetissä ihmiset on niin patalaiskoja, ettei sitä torttua voi sieltä kaapasta pussiin ja viedä jonnekin tien vierustoja koristamasta? En tajua, en. Sen voi heittää mettään, sitä täällä riittää, mutta pakkoko sen paskan on antaa kerääntyä kävelyteiden reunoille, niin ettei voi edes pulkkaa vetää sillä ainoalla hiekattomalla kaistalla kun siellä on paskaa parin metrin välein. Ei olis iso juttu, mutta kun oma perse on tärkein, eikä viitsitä sen vertaa muita ajatella.
 
---
Mä suostun keräämään koirani jätteet sen jälkeen kun meidän kylälle ilmestyy kakkaroskiksia vähän lähekkäämmin kun neljän kilometrin välein. En varmasti kanna niitä pusseja kuin korkeintaan seuraavaan risteykseen.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27899687]Ja miks vitussa niitä paskoja ei voi kerätä pussiin, niin kuin joka ainoassa muussa maassa??? Miks helvetissä ihmiset on niin patalaiskoja, ettei sitä torttua voi sieltä kaapasta pussiin ja viedä jonnekin tien vierustoja koristamasta? En tajua, en. Sen voi heittää mettään, sitä täällä riittää, mutta pakkoko sen paskan on antaa kerääntyä kävelyteiden reunoille, niin ettei voi edes pulkkaa vetää sillä ainoalla hiekattomalla kaistalla kun siellä on paskaa parin metrin välein. Ei olis iso juttu, mutta kun oma perse on tärkein, eikä viitsitä sen vertaa muita ajatella.[/QUOTE]

Niinpä. Tässä kerrankin näin ikkunasta, kun yksi nainen paskatti kahta koiraansa meidän naapurin nurmikolle. Luulin ensin, että kerää, kun kumartui, mutta potki niitä vähän vielä kauemmaksi nurmikolle.
Naapuri sanoi, ettei häntä huvita enää leikata nurmikkoa tien läheltä, kun saa paskoissa kahlata.
Miedänkin postilaatikon juurella, siis kun siinä on autorengas vanteineen ja siinä keskellä siis laatikko varrestaan kiinni, on koiran paskoja ollut ihan renkaan päällä.
 
sdtfa
Mä suostun keräämään koirani jätteet sen jälkeen kun meidän kylälle ilmestyy kakkaroskiksia vähän lähekkäämmin kun neljän kilometrin välein. En varmasti kanna niitä pusseja kuin korkeintaan seuraavaan risteykseen.
Olen tämän kanssa samaa mieltä! Ja olen kyllä opettanut koirallekin, että sinne ojaan paskotaan, eikä tielle.. Hyvin on koira senkin oppinut. Enkä kyllä tosiaan anna koiran kusta toisen postilaatikoille, enkä ymmärrä niitä jotka niin antavat tehdä, koska yhtä inhottavalta se näyttää kaikkien silmään.
 
---
joo kyllä minäkin katson ettei ne kakat nyt ihan tielle jää, mutta en kerää niitä kuin korkeintaan erityisen häiritsevästä paikasta (tämmöistä ei oikeastaan ole), ennen kun kunta alkaa laittaa tänne roskiksia. Sitä ennen, turha toivo että siivoaisin.
 
"vieras"
Mä suostun keräämään koirani jätteet sen jälkeen kun meidän kylälle ilmestyy kakkaroskiksia vähän lähekkäämmin kun neljän kilometrin välein. En varmasti kanna niitä pusseja kuin korkeintaan seuraavaan risteykseen.
Entäs jos vaan heittäsit sen paskan kauemmas siitä kävelytieltä? Älä laita pussiin sitten jos se on niin vaivalloista viedä vaikka kotiin, mutta älä jätä siihen muiden kävelijöiden riesaksi. Vai mielenosoitusmielessäkö jätät ne paskat näytille?
 
"aloittaja"
joo kyllä minäkin katson ettei ne kakat nyt ihan tielle jää, mutta en kerää niitä kuin korkeintaan erityisen häiritsevästä paikasta (tämmöistä ei oikeastaan ole), ennen kun kunta alkaa laittaa tänne roskiksia. Sitä ennen, turha toivo että siivoaisin.
Ok. Eli jos kunta ei hommaa roskalaatikkoja, muut ihmiset saa siitä hyvästä kärsiä sinun koirasi paskoista??

Sama vähän, jos ei kunta anna meille rahaa, että saadaan ostaa lapsille merkkivaatteita, niin me voidaan varastaa sinun lapsesi vaatteet. Niinkö?
 
"vieras"
Joo, siitä remmistä voi vähän nykäistä silloin kun se koira meinaa kusta toisten portinpieliin. Itse koiranomistajanakaan en ole koskaan ymmärtänyt näitä toisten "pihoille" kusettajia", enkä pidä itsekään siitä, että omat postilaatikonpielet on kuseksittu. Juuri tässä yhtenä päivänä todistin sellaistakin, että koiranomistaja antoi koiransa kävellä pitkässä flexissä toisten pihaanajotielle ja siihen koira väänsi torttunsa.
 
---
en minä keltään varasta. huono vertauskuva, ei muuta.

Mutta muuten vastaus. kyllä, muut siitä kärsii mutta ihan mielelläni minäkin ne keräisin jos ne voisi jonnekin sen jälkeen laittaa.

Ja mitä aloitusviestiin tulee, niin osaan kyllä sen verran pitää huolta ettei ne kasat nyt postilaatikolle jää. Tienvarsiin saattaa jäädäkin.

Olen laittanut roskiksista kunnalle viestiä, mutta mikäli ei ole tavoittanut oikeaa henkilöä niin kukaanhan ei asialle tee mitään.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Mamma italiana";27899801]ap, àlà yleistà, me kaikki koiraihmiset emme ole tuollaisia[/QUOTE]

Tiedän , ettei ole kaikki tuollaisia, enkä muistaakseni aloituksessa sanonutkaan, että kaikki olisivat.
Mutta ikävä tosi asia on se, että aika harva niitä kakkoja kerää tai katsoo, mihin koirat pissaa.
Hattua nostan niille, jotka niin tekevät ja olen joillekin sanonutkin, kun olen nähnyt niitä keräävän, että hienoa, kun teet noin.
 
---
[QUOTE="vieras";27899784]Entäs jos vaan heittäsit sen paskan kauemmas siitä kävelytieltä? Älä laita pussiin sitten jos se on niin vaivalloista viedä vaikka kotiin, mutta älä jätä siihen muiden kävelijöiden riesaksi. Vai mielenosoitusmielessäkö jätät ne paskat näytille?[/QUOTE]

Niin lapiotako mun pitäis kantaa mukanani vai heitän millä?
 
"vieras"
Edelleenkään en tiedä miksi niitä ei roskisten puuttuessa voi heittää ojaan tai kauemmas tieltä. Ei ole todellista minkälaisia juntteja suuri osa koiran omistajista on. Ja SE ei ole niiden vika, joilla koiraa ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Khisu
---
[QUOTE="vieras";27899843]Edelleenkään en tiedä miksi niitä ei roskisten puuttuessa voi heittää ojaan tai kauemmas tieltä. Ei ole todellista minkälaisia juntteja suuri osa koiran omistajista on. Ja SE ei ole niiden vika, joilla koiraa ei ole.[/QUOTE]

Niin heittää millä??
 
rietas
Jos näen jonkun jättävän koiransa paskat keräämättä tieltä, niin kerään itse, seuraan ulkoiluttajaa ja nakkaan paskat sen omalle pihalle. Ei kai ne sielläkään haittaa, jos ei ulkoiluttajaa siellä tielläkään? :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Khisu
"vieras"
Niin lapiotako mun pitäis kantaa mukanani vai heitän millä?
Niin, entäs jos? Tai entäs jos pidät pienen muovipussin taskussa, laitat sen käteesi ja siten heität sen paskan kauemmas, sitten käännät pussin nurin, solmit ja laitat vaikka taskuun. Kyllä se sieltä kotona roskiin muistuu. Olen asunut ulkomailla, ja siellä koiran paskojen keräämättä jättämisestä sai sakot. Sellainen systeemi pitäs olla täälläkin.
 

Yhteistyössä