V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava syö tuota concertaa, mitä tapahtuu?
Joo ja ei.
Ei se sillälailla piristä, kuin mitä yleensä tarkoitetaan, kun puhutaan piristymisestä. En mä pillerin oton jälkeen siis piristy, jos ennen pillerin ottoa olin väsynyt tms.
Mutta yleinen vireystila on ehkä inan verran parempi. En ole piristyneempi, mutta olen ehkä jollakin tapaa virkeämpi. Ja sitä kautta on helpompi keskittyä.
kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava syö tuota concertaa, mitä tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29545551:Ei kun sun aivot saavat välittäjä-aineilta kokonaisia ja ehjiä viestejä, niin tunnet olosi 'normaaliksi'.
Päihdeongelmalliselle ei voida ko. lääkitystä määrätä, koska lääkityksen kanssa on alkoholin nauttiminen ohjeen mukaan kiellettyä. Lisäksi ko. lääkitystä käytetään väärin, eli päihteenä, joten jos lääkärillä on späilys siitä, ettei lääkitystä käytettäisi oikein, ei hän voi lääkitystä määrätä. Siten se siis siihen liittyy.
Onko sulla muita lääkityksiä?
Katsos kun psykologi ei tee diagnooseja. Sinä tarvitset lääkärin tekemään diagnoosin. Psykologi vaan epäilee/olettaa jne
No aika jännä kyllä sitten. Mullakin on opiaatit käytössä tarpeen mukaan, koska niiden kanssa saa tosiaan Concertaa syödä. Tai ainakin näiden omien lääkkeideni kanssa saa.
Eipä sun varmaan muu auta, kun koittaa hakea uusi yksityinen lääkäri, joka vie asiaasi eteenpäin.