¤
#¤%"@£$
Vieras
Eli,lapsi 1v8kk saa nukkua kotona äidin vieressä jos haluaa.Käy kyllä nätisti omaan sänkyyn nukkumaan,mutta on öitä jolloin ei suostu ja ilmoittaa että haluaa viereen.Ja tottakai silloin otan viereen.Isän luona vieressä nukkuminen ei tule kuuloonkaan,isä kuulemma nukkuu huonosti jos lapsi on vieressä,ja on sitä mieltä että ehdottomasti ei saisi minunkaan vieressä nukkua ettei "opi" siihen.
Mutta mutta,lapsi on vain joka toinen viikonloppu isänsä luona,sen 2 yötä kerrallaan.Isänkö pillin mukaan tässä pitäisi tanssia,kuitenkin sen 14 vrk:n sisällä minä olen lapsen kanssa 12 vrk,isä sen 2.
Minusta tuo on suoranaista sadismia jos isä ei ota lasta lähelleen silloin kun lapsi sitä haluaa,vaan vetoaa omaan mukavuuteensa!!!
Mutta mutta,lapsi on vain joka toinen viikonloppu isänsä luona,sen 2 yötä kerrallaan.Isänkö pillin mukaan tässä pitäisi tanssia,kuitenkin sen 14 vrk:n sisällä minä olen lapsen kanssa 12 vrk,isä sen 2.
Minusta tuo on suoranaista sadismia jos isä ei ota lasta lähelleen silloin kun lapsi sitä haluaa,vaan vetoaa omaan mukavuuteensa!!!