Taaperon kuume ja kuivuminen

Jätkällä ollut kuumetta lauantaista. Eilen käytiin lääkärillä tarkistuttamassa korvat ja kurkku, mut kaikki oli ok.
Tänään ei sit ole juurikaan tullut pissavaippoja, kuume oli poissa aamun ja päivän kunnes illasta nousi taas 39. Juomista oon koittanut tuputtaa vähän väliä, muttei tuo juo läheskään joka kerralla. :/

Kannattaisko meidän mennä jo huomenna uusiks lääkäriin? Pelottaa..
 
Meillä 2v kuumeillut myös lauantaista asti, sai kuumekouristuksen, kun heräsi lauantaina päikkäreiltä, kyllä säikähdin :ashamed: Nyt lääkityksestä huolimatta edelleen kuumeessa, mitään muuta ei ole. Lääkettä kannattaa tosiaan antaa jos laskisi kuume.
 
Juu, siis tammikuussa tulee 2v täyteen. Ollaan annettu Pronaxenia 2 kertaa päivässä ja panadolin suppo vielä yöks, tällänen lääkeohje saatiin lekurista mukaan.
Ei suostu syömään oikein mitään, aamupala on ainoa mikä maittaa. Kaikki mahdolliset herkut on koitettu ja oikein mikään ei kelpaa. :| Kerran on saanut kaakaota, josta tykkäs ihan hirveesti ja nyt sekään ei mene alas.
 
Meillä menee pronaxenia myös kaksi kertaa päivässä ja lisäksi kolme kertaa panadolia, ei auta mikään, on kuulemma liikkeellä ja saattaa kestää monta päivää. Poika tykkää ottaa ite lääkkeet ruiskulla ja eilen meni mehutki ruiskulla, kun ei muuten juonut.
 
Mä tein eilen kiisseliä ja :x . Sama tulos hedelmäsaalaatin kanssa tänään. Mikään ei vaan maistu. Silti jaksaa vaan juosta.
Lääkärikin kehotti pitämään pojan rauhallisena, ettei kuume nousis, mutta sidonko mä ton kiinni vai??? Rattaat ja sänky on ainoa paikka missä pysyy paikoillaan, niin ja Lauri kilpa-auton ääressä.. :snotty:

Tuo ei tykkää pronaxenista yhtään, yökkii ja yskii päälle. :ashamed:
 
Mami minäkin
Me oltiin kaksivuotiaan taaperon kanssa osastolla, kun tuli kuumekouristus ekan kerran ja pojan suolat oli liian alhaalla. Sieltä saatiin ohjeeksi, että kaikki mutusteltava käy. Taaperolle kelpasi sipsit ja suolatikut, jotka sitten alkoivatkin janottaa:). Pronaxenia annoin myös kaksi kertaa vuorokaudessa ja suppoja 3 kertaa vuorokaudessa. Lääkeruiskullakin saa annettua vaikka mehua, kun työntää ruiskun posken ja hapaiden väliin.
 

Yhteistyössä