taaperon jogurtti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duunimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siten, että voi olla iloinen omasta kullastaan, vaikka se ei osaisikaan tai vaikkapa jaksaisi pilkkoa hedelmiä luonnonjogurttiin. Ihan vain sellaista sisarsolidaarisuutta niin sanoakseni. Mutta jos ei ymmärrä, niin ei ole välttämätöntäkään. Ja tuohon viimeiseen: minäkään en lue niitä tuoteselosteita, koska on käsittämättömän tylsää seistä kaupassa lukemassa purkkien kylkiä. Mutta sen sijaan on joskus kiva istahtaa netin ääreen surffaamaan ja käydä lukemassa, mitä muut äidit syöttävät lapsilleen. Ehkäpä ap:kin istahti joskus illan tunteina ja halusi käydä täällä sivuilla. Harmi kuin sai niin paljon negatiivistakin kommenttia, mutta sitähän tämä taitaa usein olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Vai löytyy teiltä nyt A-jogurttia. Eikö olisi helpompi lukea muutama tuoteseloste kylmähyllyllä kuin käydä täällä päivätolkulla keskustelua mitä jogurttia sitä ostaisi. Äly älä jätä...

Ikävimmät kommentit tulevat aina niiltä, jotka eivät käytä nickiä. Käydään vain täällä purkamassa omaa pahaa oloa. Sitten on niitä, jotka säännönmukaisesti kirjoittavat omalla nickillään ja kommentit ovat aina astetta ystävällisempiä ja asiallisempia.

Vai löytyy teiltä nyt A-jogurttia. Eikö olisi helpompi lukea muutama tuoteseloste kylmähyllyllä kuin käydä täällä päivätolkulla keskustelua mitä jogurttia sitä ostaisi. Äly älä jätä...

Vois mennä pikkasen kauan aikaa, kun menis jonkun kaupan jogurttihyllylle ja lukis jokaisen purkin sisällön. Äly hoi älä jätä...

Jos AP kaipasi lisää maitotuotteita taaperon ruokavalioon, niin suosittelen välillä antamaan myös juustoa (esim. raejuustoa). Ei rasita hampaita ja ainakin omat kolme lastani tykkäävät "nyppiä" raejuuston paloja suuhunsa.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota väitettä, että nikittömät ovat jotenkin ikävempiä ihmisiä. Tunnetteko te sitten toisenne nimimerkkienne takaa? On kait aivan sama, laittaako tänne viestin nimimerkillä vai ei, tai vaikka jokaisen viestin uuden nimimerkillä. Miten se muuttaa tilannetta?

Itse joudun lukemaan joka ainoan tuotteen tuoteselostuksen allergisena ihmisenä. Ei se ole mitenkään kamalaa tai suuri urakka, kuten tuo eräs tuolla väittääkin.

Tunnetko jotenkin minut paremmin, jos kirjoitan kaiken häh? nimimerkillä? Onko tekstini silloin jotenkin paremmat ja/tai luotettavammat? Ehkä olen todella yksinkertainen, mutta en jaottele viestejä nimimerkkien mukaan, vaan asiasisällön mukaan.

En tunne sinua käytitpä mitä nikkiä tahansa tai olitpa käyttämättä. Mutta yleensä, olen huomannut, samaa nikkiä käyttävät ovat ystävällisempiä eivätkä juuri kirjoita loukkaavia muille. TArkastelepa esim. tätä ketjua. Kaikki epäystävälliset viestit on kirjoittanut joko ap:lle -nikki tai sitten nikki, jossa kirjoitetaan esim. viestin alku tai jotain tyhjänpäiväistä. Pelkästään tämä ketjun lukeminen auttaa sinua toteamaan asian.

Eikö tämä ole keskustelupalsta, jossa keskustellaan toisten äitien kanssa vauvan hoidosta? Ainakin minä olen niin luullut. Kaikkiin tämän palstan ketjuihinhan voisi tuolla logiikalla vastata, että käy lukemassa tietosanakirjasta, lasten lääkärikirjasta, hesarista, raamatusta, neuvolan vihkosesta, stakesin oppaasta jne. On kyllä äly epäystävällistä sanoa toiselle, joka kysyy vinkkiä, että lue tuoteseloste. Jos sulla sitä älyä sitten on, niin et ainakaan ossaa käyttää.

Yhteistyössä