Taaperon ja koiran yhteinen lounasaika.

Viikkailin kaikessa rauhassa pyykkejä tuolla makkarissa ja kun homma tuli tehtyä niin mitä tekee tuo taapero? Rouskuttaa kilpaa koiran kanssa kuivapapanoita.

Miten ihmeessä on saanut kaapin auki, jossa on lapsilukko |O
 
-
Jahas. Koira on ihan selvästi neuvonut taaperoa, että tuosta siirrä tuota salpaa vähän tonne päin... ;) noh, ei niihin kuole ellei sitten tukehdu. On sitä syöty koiranruokaa itsekin...hyh, ei maistus enää.
 
:LOL: Nehän maistuu ihan ruisleivältä(Ai miten niin olen maistanut :ashamed: )

Meillä oli juuri taaperolla ja kukkakimpulla virkistävä juomatauko. Olin lataamassa pyykkiä koneeseen ja sillä aikaa muksu oli kiivennyt pöydälle. Oli hetellyt kaikki kukat ympäri ämpäri ja tyytyväisenä hörppi vettä maljakosta. Onneksi oli vaan voikukkia omalta pihalta, eikä mitään myrkyllistä. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Miu Mau
Ei tuo ensimmäinen kerta ole, kun niitä päässyt syömään ja kai ne sitten hyviä on, kun himoitsee niitä :D

Vesikupistakin käy välistä juomassa, jos kuppi unohtunut lattialle.
Kerran heräsin yöllä, kun taapero kampesi mun yli ja lähti kulkemaan. Aattelin, että katon mihin menee, niin käveli keittiöön ja kontalleen lattialle hörppimään vettä kupista. Ilmeisesti heräsi siihen, kun koira litki sitä vettä hetkeä aikaisemmin ja iski jano taaperollekin :LOL: Lasista tarjottuna vesi ei tietenkään kelvannut yön pimeinä tuntaina...
 
Ei tuo ensimmäinen kerta ole, kun niitä päässyt syömään ja kai ne sitten hyviä on, kun himoitsee niitä :D

Vesikupistakin käy välistä juomassa, jos kuppi unohtunut lattialle.
Kerran heräsin yöllä, kun taapero kampesi mun yli ja lähti kulkemaan. Aattelin, että katon mihin menee, niin käveli keittiöön ja kontalleen lattialle hörppimään vettä kupista. Ilmeisesti heräsi siihen, kun koira litki sitä vettä hetkeä aikaisemmin ja iski jano taaperollekin :LOL: Lasista tarjottuna vesi ei tietenkään kelvannut yön pimeinä tuntaina...
Voi luoja :LOL:

Meillä vesikupissa onneksi vaan lätätään ja tungetaan sinne kuulumattomia esineitä. Tänään kupissa kellui koiran tassurasvapurkki.
 
Sanos muuta :LOL:

Eilen laskin kupin alas, kun oltiin lähdössä ulos. Mentiin laittamaan kengät jalkaan ja taapero siitä hävis, kun laitoin itelle kengät ja kaivoin avaimia takin taskusta. Huhuilin aikana, että mennään jo ja poikaa ei näy, eikä kuulu.
Lähdin sitten hakemaan, niin tuolla se seisoi kengät jalassa vesikupissa |O

Mutta jos nyt mentäis syömään sitä ihan oikeaa lounasta :D
 

Yhteistyössä