taaperolla keltaisutta? Maksa sairaus, vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
ikää vuoden verran ja iho kellertää tosi paljon. Lapsi on perheen ruskein, vaikka ei ole saanut aurinkoa. Ja ei syö juurikaan porkkanaa. Tietääkö joku mikä sairaus voisi olla kyseessä?

Rouva pikkumyy: haluisinkin tietää asiasta enemmän, mutta neuvola ja neuvolan lääkäri väittää että ei oo mitään vakavaa tms kun ei oo muita oireita. Eikä ole kutinaa, joka olisi voimakasta jos olisi maksasta johtuvaa keltaisuutta. Lapsi oli kuitenkin vielä puolivuotta sitten perheen valkoisin kaveri. Millaista kokemusta sinulla on keltaisuudesta?

Laittaisin yvtä eli yksityisviestiä, mutta sinun pitäisi rekisteröityä ensin ,että pystyn laittamaan

Hei ap vielä , jos rekisteröidyt niin laita minulle yksityisviestiä, eli nyt nukkumaan mentävä, mutta vastaan huomenna aamulla.

Niin meillä kokemusta , kun 10kk ilmeni keltaisuutta...mutta siitä enemmän yvssä :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ensinnäkin maksasairaus on yhdsyssana. Mun kuopuksen väriä kaikki kehuivat, söi paljon porkkanaa ruissa noilla ijillä. Myös eyttärellä aina hyvän ihinväri, oli rinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hätää:
Ensinnäkin maksasairaus on yhdsyssana. Mun kuopuksen väriä kaikki kehuivat, söi paljon porkkanaa ruissa noilla ijillä. Myös eyttärellä aina hyvän ihinväri, oli rinnassa.

Huom. YHDSYSSANA, RUISSA, NOILLA IJILLA, EYTTARELLA, HYVAN IHINVARI, OLI RINNASSA. Hmm...

Yhteistyössä